maandag 29 februari 2016

Candy time!

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Dit bericht blijft voorlopig bovenaan staan! 
Voor nieuwere berichten scroll naar beneden!


Hoi allemaal!

Het is vandaag schrikkeldag! Dat komt maar een keer in de vier jaar voor en daarom plaats ik vandaag een candy :)
Wat moet je doen voor deze candy:
- Je wordt volger van mijn blog (of je bent het al);
- Plaats deze candy met afbeelding in jouw sidebar met een link terug naar dit bericht;
- Plaats een reactie onder dit bericht waarin jij aangeeft welk diertje je graag wil hebben uit de collectie van Marianne Design en waarom? 

Deze candy loopt tot en met 20 maart 2016 18.00 u. Dezelfde avond maak ik de winnaar bekend.

That's it :)

66 opmerkingen:

  1. Superlief Chantal dat je ter ere van de schikkerdag deze candy wilt weggeven. Het aapje of het varkentje zijn 2 diertjes die op mijn verlanglijst staan. Nog wel meer diertjes maar dat zijn ook oudere.

    Bedankt alvast voor deze kans. Ik ga je bericht gelijk linken op mijn blog.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Chantal, superlief van je! De Dino staat nog op mijn verlanglijstje! Wij knutselen dikwijls met een paar vrouwen bij elkaar en proberen het een beetje te verdelen..en de Dino hebben we nog niet.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Chantal wat leuk dat je dit doet! Ik doe graag mee voor het varkentje.
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat een verrassing hier op je blog,wat lief van je.
    nou ik zou graag voor de hertjes gaan vind ze heel mooi en kan ze voor normale en kerstkaarten gebruiken en dat is heel fijn.
    dank je wel voor deze kans Chantal.
    zal het vlug plaatsen op mijn blog.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Chantal,

    Wat lief van je dat je een Candy gaat verloten. Ik vind de hertjes en de aapjes wel erg schattig. Maar als ik dan uit de twee zou moeten kiezen, dan zou ik toch wel voor de hertjes gaat. Ik vind het altijd erg leuk om babykaarten te maken en daar passen de bambi hertjes natuurlijk erg leuk/mooi bij.

    Volger ben ik al een tijdje. Ik ga je candy op mijn zijkant plaatsen.

    Nog een fijne avond.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superlief uiltje heb je gemaakt en wat heeft in zijn vleugels is dan de vraag? Op mijn wensenlijstje staat nog het hertje en de dino. Kan niet zo goed kiezen...hihihi
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk verrassings uiltje heb je gemaakt Chantal!!
    En als je niet geschreven had dat het vandaag schrikkeldag is, was het helemaal langs me heen gegaan. Ik had er niet aan gedacht, hihi suf he!!
    Komt denk ik door stress. Woensdag word ik geopereerd aan de darmen, en in febr. vorig jaar heb ik een soorgelijke operatie gehad die mislukt is. Hoop dat het deze keer wel goed gaat!! Maar genoeg hierover. Ik vind het kei leuk dat je een candy weggeeft, en op je vraag welk diertje ik graag zou willen hebben, dan zeg ik het aapje. Waarom ? Ik vind hem kei koddig en grappig. Ik zie de kaartjes al voor me die ik er mee zou maken. Heerlijk slingerend tussen alle andere diertjes door op mijn kaartjes, klimmend in de bomen, op z'n kop met de kikker zwierend aan de hand, hihi. Aan ideen ontbreekt het me niet met het ondeugende aapje.
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een superleuke candy ! Een schrikkelcandy ! Geweldig !
    Hmmm, kiezen wel diertje ik erg graag zou willen, ik denk dat ik dan voor het schattige hertje ga, ik heb er al zo veel leuke voorbeelden mee zien voorbijkomen !
    Bedankt voor deze geweldige candy ! Je bent een schat !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh geniaal, een schrikkelcandy! Wat een leuk idee van je Chantal. Ik doe graag mee en zou dan gaan voor de gekke, grappige aapjes, superleuk zijn ze. Evenals de andere diertjes maar als ik dan moet kiezen...groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Chantal,
    wat ontzettend lief dat je dit wil doen voor ons.
    Graag doe ik mee met deze pracht candy.
    Ik kies voor het hertje of voor het feestvarkentje.
    Tja waar om ik hem zo graag wil winnen, met de hertjes kan je bv mooie geboorte kaartjes maken en het feest varkentje, verjaardags kaarten uiteraard.
    Ik heb al wel een paar diertjes van Eline, twee stuks. En het kerstmannetje. Zou het heel graag willen uitbreiden omdat ze heel gaaf zijn! Er komen veel mooie creaties voorbij en zeker bij jou, tja dan krijg je er wel zin in. Er zijn al vele candy's van MD voorbij gekomen, en meegedaan, maar helaas dus ik probeer het nog een keertje bij jou.
    Tja waarom koop ik er dan niet eentje bij...ik wil zoveel. Dat is het punt en ik ben aan het sparen. Want het gaat er hard genoeg uit bij ons. De candy staat al op mijn blog in de sidebar.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje....wat een super leuk en vooral lief gebaar, Chantal.
    Zet dat schattige uiltje dadelijk meteen in de sidebar. Maar nu eerst even nadenken welk diertje van Marianne Design ik het leukste vind. Moeilijk...heb er niet een, maar vind ze eigenlijk allemaal wel super schattig. Ik kan niet kiezen, hoor. Dus mocht ik per ongeluk winnen, dan kies jij maar voor mij :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Chantal wat een prachtige candy. Wat aardig van je. Ik doe graag mee want ik die vast leuke kaartten met de diertjes voorbij komen. De olifant of giraffe vindt ik wel leuk. Ik heb wel al een paar diertjes. Ze zijn heel leuk voor baby en kinderkaarten. Morgen zet ik de foto even op mijn blog hoor... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Chantal Wat een leuk uiltje heb je gemaakt ik heb even op je blog rondgekeken je maakt prachtige dingen,geen straf om volger te worden hihi
    Superleuk dat je een candy weggeeft ik kies voor de varkentjes omdat ik vaak een verjaardagskaart maak en dan zijn die feestvarkentjes erg leuk
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Chantal, wat geef je een leuke candy weg.
    Ik vind de dino heel leuk en deze staat nog op mijn verlanglijstje,
    Wat zijn de diertjes van Eline toch leuk.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat je een candy weggeeft!!! Ik doe graag mee voor het...

    aapje: door het kijken op vele blogs, ben ik er aan verslingerd geraakt...:-)

    Dank je wel voor deze kans, Chantal!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat super lief dat je een candy gaat weg geven, en welk diertje zou ik graag willen hebben van MD....tja ik weet er wel een paar, van de nieuwe serie de lieve bambi of het leuke feestvarkentje en van de oude serie het leuke opkikkertje...of de olifant gewoon om dat ie zo schattig is of de vrolijke uiltjes waar jij zulke leuke kaarten mee hebt gemaakt of het lieve konijntje voor de paasdagen...ha,ha ik heb nog een heel lang verlanglijstje en weetje alles is gewoon LEUK!!!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Chantal, wat lief dat je een candy weggeeft! Super hoor en dan mag je ook nog aangeven wat je graag zou willen .... Alles is leuk, maar ik zou heel graag het uiltje willen hebben! Dus bij deze waag ik graag een kansje voor het uiltje! Alvast heel hartelijk dank voor deze kans en iedereen succes natuurlijk!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi chantal.. leuk dat je een candy weg gaat geven.. en wat voor een.. een die ik heel leuk vind.. ik ga nog steeds voor de aapjes.. wat kun je daar een hoop mee. ook omdat ik altijd al veel met apen heb gehad. vroeger al mijn kamer vol met een apen collectie aan knuffels.. van een aapje word je altijd vrolijk.... dank je wel voor deze kans.. je candy staat op mijn blog.. groetjes miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha Chantal,
    Wat een verrassing een Candy op je blog met schrikkeldag. Ik ga hem natuurlijk delen want dit is weer zo te gek.
    Weet je welk diertje op mijn verlanglijstje staat en ik op de beurs niet tegenkwam? Het vogeltje dat bij de kerstserie hoort. Misschien daarom wel dat ik hem niet tegenkwam. Het zijn er eigenlijk twee en ik vind ze prachtig! En tja, welke niet eigenlijk van de nieuwste serie. Allemaal zo leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Chantal,
    wat lief van je om op Schrikkeldag een candy te organiseren..
    Ik doe niet mee, want Ans en beestjes, dat werkt niet..
    Wens iedereen heel veel succes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk en lief idee om een Schrikkeldag Candy te houden. Ik heb nog geen enkel beestje in mijn bezit maar hoog op mijn verlanglijstje staat het hertje. Omdat het zo lief is om te zien en zowel voor baby als kerstkaartjes heel geschikt is. Van de vorige collectie zou ik voor het kikkertje gaan omdat ik dan een echt een op"kikker" kaart kan versturen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuk Chantal dat je op deze schrikkeldag een leuke candy weg gaat geven....en ik heb geen voorkeur ..alleen ik heb zelf al het hertje al omdat ik dat zooooo een schatje vond...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een lieve, leuke candy!

    Ik zou graag voor het uiltje gaan. Ik hou van uiltjes en hoe gek het ook is, deze heb ik nog steeds niet in mijn bezit.
    Laura roept ook steeds....Mam, waarom heb je die nog niet? Ik weet het niet. Maar dit is dan wel de uitgelezen kans om hem te winnen ;-)

    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een Schrikkeldag Candy hihi hoe kom je er toch weer op?? Maar wat onwijs lief van je dat je een van deze te gekke diertjes mallen gaat verloten! Zelf doe ik niet mee maar ik zal je candy wel op mijn blog plaatsen. Bij deze wens ik alle deelnemers veel succes!

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lieve Chantal, wat enig dat je weer een candy ga weggeven! En ja het mee doen blijft verleidelijk, hihi Omdat mijn vriendin de kip en kuikentjes stans heeft, die ik dan van haar leen, zou wel handig zijn als ik deze zou winnen! Ik ga je link op mijn blog zetten en h0op dat jij daar weer meer volgers en blogbezoekers door krijg!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi Chantal.
    How generous are you, thank you for the chance to win.
    I would love have Deer die, it's so sweet. Love it very much!
    Have a nice week!
    Groetjes, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Chantal, wat leuk een schrikkeldag candy. Eigenlijk zijn alle beestjes wel leuk, maar het varkentje staat op mijn verlanglijstje, hij/zij kijkt zo lief en is zo veelzijdig en natuurlijk als feestvarkens super schattig. Bedankt voor deze kans.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hoi chantal

    toen ik deze diertjes zag werd ik meteen verliefd er op en heb ik de hertjes en dino,s gekocht met de hertjes al iets gemaakt er zijn al heel veel mooie creatie,s mee gemaakt zo mooi ook jij hebt mooie kaarten er mee gemaakt ik zou kiezen voor de aapjes deze keer ze zijn zo super grappig en je kan er veel mee heb ik gezien op de video ze kunnen voor jongens meisjes en mannen kaarten voor alle gelegenheden geschikt ik heb er veel plezier in om mee te werken dus waag ik ook een gokje voor deze schrikkel candy heel lief van vanavond zet ik de candy er even op hoor

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh wat een leuke candy! Ik waag graag een gokje want ik zou wel heel graag de varkentjes willen hebben. Hier vliegen de felicitatie-kaarten er altijd uit dus die komen super goed van pas. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Chantal ! Hoe leuk dat jij een schrikkelcandy wil weggeven! Ik heb al een paar keer een poging gewaagd om dat aapje naar me toe te lokken, maar neen,... Hij wil niet komen :( Nu sta ik hier echter met een grote zak pindanootjes! Zou hij nu willen komen?
    Ik vind dit aapje SUPER schattig!! Er is geen kaartje dat ik er mee zie voorbij komen dat niet spontaan een glimlach tevoorschijn tovert! Dus bij deze alvast bedankt voor de kans! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Chantal!
    Wat ben je toch ook een schat om zoiets weg te gaan geven! Super lief van je.
    Hier ga je vast iemand ontzettend blij mee maken. Ik ga de candy op mijn blog zetten. Zelf doe ik niet mee omdat nu iemand anders een "geluks"vogel mag zijn.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een schrikkelcandy, wat leuk!! De diertjes van Eline daar ben ik helemaal verzot op. Ik verzamelde voeger al haar tekeningen en nu dus haar mallen. Ik zou graag een gokje wagen voor de olifant of de ijsbeer want die heb ik nog niet.
    Bedankt voor deze kans!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke schrikkelcandy! Er is een dorp waar de inwoners als bijnaam aap hebben. Een aapje zou leuk zijn om naar mensen die ik daarvan ken te sturen. En natuurlijk voor kinderkaarten. Maar ook het varkentje, uiltje zijn erg leuk.
    Ik doe graag mee. Was al vaker hier om te snuffelen naar ideetjes maar wordt nu ook je volger. Fijne dag, groetjes, Thea
    Fijne dag, groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hey wat leuk idee, op schrikkeldag.
    Ik doe graag mee met je candy.
    Wat leuk dat je mag aangeven voor welke diertjes....Ik ga voor het schaapje.
    Die vind ik ook zo leuk. Ik hou wel van de boerderijdieren en het schaapje komt ook altijd gelegen als geboortekaart en als een doopkaart.
    En ik heb al voorbeelden gezien om met wattenschijfjes te gaan werken, Ook zo leuk. En je zal wel denken waarom ik die nog niet heb aangeschaft...op mijn verjaardag kreeg ik de uil en voor sinterklaas (zoals je weet) het konijntje...tja en dan moet je even wachten...
    Dank je wel voor deze kans.
    Veel succes.
    Groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuk dat je een candy weg gaat geven.
    Ik vind de diertjes erg leuk . Ik heb pas het hertje aangeschaft.
    Ik vind het aapje ook wel erg leuk. Dus wie weet....
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Lief dat je een Candy weg gaat geven, Chantal!
    Graag zou ik voor de dino's willen gaan, omdat ik deze zo leuk vind op een jongenskaart. De dino's zijn niet alleen schattig, maar ook lekker stoer :)
    Bedankt voor deze kans!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Chantal, wat lief dat je een candy weggeeft. Graag waag ik een kansje voor de hertjes en waarom? Door de vele voorbeelden die ik langs zie komen ben ik er hopeloos verliefd op geworden..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Chantal.
    Wat een leuke candy naar aanlijding van schrikkeldag. Als goed is heb ik je candy in mijn side bar geplaatst en kan ik ook een gokje wagen op een van die geweldig leuke diertjes van eline. Graag zou ik het lieveheersbeestje/ bijtje willen hebben. Deze staat samen met het slingeraapje boven aan mijn verlanglijstje. Lieveheersbeestjes staan voor mijn overleden schoon oma en daarom wil ik deze graag nog een keer.
    Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  39. OOh wat leuk en lief van jou Chantal!! Ik waag ook heel graag een gokje maar dat is dan ook het eenvoudigst want welk diertje............oooooooooh wat moeilijk. Uiltje, fantje, schaapje en hertje allemaal zoooooo lief....als ik win mag jij me verrassen met een beestje dat je bij me vind passen *lol*!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een leuk idee, een schrikkelcandy! En je maakt het ons wel heeel erg moeilijk dat we mogen kiezen, Chantal! Maar ik ga denk ik voor het uiltje, omdat ik daar zovaak hele leuke voorbeelden van zie, en omdat hij al heel lang op mijn verlanglijstje staat!

    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat super deze schrikkelcandy. O, er zijn zoveel mooie stansjes, eigenlijk kan ik er zo wel wat opnoemen, waarvan ik denk..... Maar eentje daar ben ik helemaal verliefd op: dat is Elines hertje. Voor veel dingen te gebruiken, voor op geboortekaarten, maar ook op een kerstkaart zal deze niet misstaan. Het hertje doet me denken aan een boekje van Nutricia uit de jaren 60. Jaren geleden heb ik de boekjes weer bij Nutricia gespaard. Er is een boekje Het kleine hertje daar doet het stansje mij aan denken. Er zijn nog meer boekjes, daar kan Eline vast wel wat mee zoals Wiesje Wollepop, Eendje kwek, Timmie het tijgertje, Het kleine ezeltje, enz. Allemaal zo lief.Ik ben helemaal op dreef en zelfds de boekjes van boven gehaald. Succes met de candy, Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een leuke candy heb je bedacht Chantal!
    Daar doe ik graag aan mee....en mocht ik hem winnen....ik vind het hertje zoooooooooooooo gaaf! Ik ga de foto in mijn sidebar zetten....enne bedankt voor de kans he!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Een schrikkelcandy, wat een leuk idee! Maar je maakt het ons niet makkelijk hé; kiezen uit één van die lieve diertjes en dan die mooie creaties van jou die als voorbeeld dienen... De hertjes bestelde ik een tijdje geleden... Je verraste ons al met deze candy, mocht ik het geluk hebben om 'm te winnen, mag je me nog eens verrassen!
    Alvast bedankt voor deze superleuke kans, want het zijn uiteindelijk allemaal schatten! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  44. wat leuk een schikkeldag candy ik ben jarig op 29 februari het blijft toch altijd apart maar leuk dat je eraan denkt en mocht ik winnen dan vind het hertje zo leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hi Chantal,
    thank you for the chance to win.
    I would love to have an elephant die, it's so sweet and cute.
    Have a great day,
    tina

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat onwijs leuk Chantal, ik doe graag mee! PS op 2 april sta ik samen met o.a. Miranda (van Miranda's Creaties op het Bloggersplein in Den Bosch (check tegen die tijd even mijn blog, denk dat ik dan meer info over tijden etc heb). Kom je even langs bij ons, lijkt me gezellig! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PPS :) ik zou het liefst de aapjes winnen, omdat die elke kaart vrolijk maken! Bovendien vind ik ze supergeschikt voor kinderkaarten en daar begin ik in mijn omgeving steeds meer behoefte aan te krijgen :). Groetjes!

      Verwijderen
  47. He Chantal, wat lief van jou om een Candy te verloten!!
    Ik zou de aapjes wel erg leuk
    In ieder geval bedankt voor deze kans.
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Oh wat fijn dat je ons de kans geeft om een diertje te winnen. Ze zijn allemaal SUPER, maar dan kies ik toch voor de aapjes. Ik ga duimen.

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben vergeten te zeggen waarom ik die graag zou winnen. Ik ben helemaal weg van die diertjes en ik zou er ontzettend graag hele geinige, schattige, grappige, lieve "whatever" kaartjes of andere projectjes mee willen maken! Ik zie de aapjes al slingeren :-)

      Verwijderen
  49. hello, Chantal
    Thanks for being generous enough to offer such gorgeous candy to win!
    I would love to win the dino.
    I have added your candy in my sidebar!
    Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Lieve Chantal,

    Wat onwijs leuk bedacht, een 'schrikkeldag' candy! En wat lief dat je één van die leuke diertjes mag weggeven!

    Ik zou graag gaan voor het aapje, Het ondeugende, maar ook o zo lieve en schattige aapje. Ideaal voor leuke kinderkaarten die ik het allerleukst vind om te maken!

    Liefs,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat super leuk dat je een candy weggeeft op je blog.
    Volger ben ik al een hele poos van je, dus ik doe graag mee.
    Ik zou dan graag het olifantje willen winnen.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. What a lovely idea for a candy, Chantal! MD have some very pretty animal dies. Their latest Swan LR0408 is fab, absolutely gorgeous. Are non-Collectables also in the running? The old Squirrel & rabbit CR1340 are so cute! They are also quite universal - Christmas, Easter, birthdays, chocolate versions...

    If we stick to Collectables only, I'd say owls are always good. They are appropriate for all ages, sexes, occasions. Both, the single one COL1302 and the family one COL1357 are nice.

    I also like their Mother Hen COL1351. It's probably less universal regarding the occasions, but the number of different Easter cards you can create with them is unlimited :)

    Groetjes Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een mooie candy geef je weg,
    ik ben al een tijdje volger van jou,
    Het hertje zou ik wel heel graag willen winnen die vind ik zo leuk en je kan er alle kanten mee op.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat leuk een candy!! Ik zou het olifantje uitkiezen, zo schattig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  55. super leuk! maar ik heb ze tot mijn schand allemaal al!!
    leuk dat je dit wel doet!
    lieve groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Zoals beloofd heb ik je Candy nu ook geplaatst op mijn blog...moet daar voor achter de vaste pc zitten..zit ik niet veel haha.
    Erg lief dat je dit organiseert!!!
    Ik vind het uiltje of het konijntje wel super schattig en multi inzetbaar!
    Succes allemaal!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Dan maak ik maar gelijk gebruik om mee te doen met deze leuke candy. Mijn voorkeur gaat uit naar de varkentjes ik vind ze enig!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hallo Chantal,
    ik kwam via via, op jou blog terecht en zag al je mooie creaties:) en ook dat je een candy wil weggeven, ik was aan het lezen wat je voor candy had staan, en toen zag ik dat we zelf wat mochten invullen wat onze wens is:)
    nou ik zou super graag het konijntje willen winnen uit de collectie 2015 van Marianne Design, en waarom ik het graag wil winnen, ik heb zelf 7 dwerg-konijtjes, omdat onze kleindochter helemaal gek is van konijntjes is mijn man 3 jaar geleden overstag gegaan om 3 flats voor de konijntjes te bouwen, want in zo'n hok wat je bij de dierenwinkel koopt is te zielig voor die beestjes, nu hebben ze lekker de ruimte als ze niet los in de tuin kunnen rennen:)
    afgelopen zaterdag was ik op een clubdag jammer genoeg was de stans uitverkocht:( en tot overmaat van ramp lagen er 3 pasgeboren babykonijntjes dood in het nest, ze waren dood geboren:(
    ik wens iedereen veel succes met de candy.
    Groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Chantal, wat ben je toch een schat!
    Ik ga niet meespelen voor je candy, niet omdat ik niet van de Eline-diertjes hou maar ik viel vorig jaar al eens in de prijzen bij jou, en gun anderen ook een kans natuurlijk. Ik ga straks wel je candy op mijn blog plaatsen, wie weet leert iemand jou zo nog kennen!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hoi Chantal ,
    Doe graag mee met je candy .....
    Wat leuk van je ... Mijn voorkeur gaat uit naar de uil vind die super en wijs .
    De aapjes en de varkens zijn ook heel leuk kiezen word moeilijk hi moest ik in de prijzen vallen dan één van de drie die ik hierboven opnoem zou super zijn .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hoi Chantal,

    Inderdaad vingers gekruist dat ik in ieder geval bij eentje op gesprek mag komen daar zou ik al super blij mee zijn! Maar drie zou helemaal waanzinnig zijn. Ik heb nog even nagedacht (best wel een tijdje eigenlijk...) Welk diertje ik dan zou willen hebben, als ik mocht kiezen ging ik voor de schaapjes. En die zou ik kiezen omdat je deze kunt gebruiken voor meerdere gelegenheden. Babykaartjes, verjaardagskaarten, voorjaarskaarten, en zelfs kerstkaarten. Naar mijn idee dus de meeste variatie. Nou ja ook hierbij mijn vingers gekruist ;). En super lief dat je dit doet.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat lief dat je alweer een candy weggeeft, natuurlijk volg ik je allang hihi. Mijn voorkeur gaat uit naar het schattige hertje,
    lieve groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat leuk een schrikkelcandy. En hoewel 29 februari al weer een poosje achter ons ligt wil ik toch nog graag meedoen. Als ik zou winnen ga ik voor het varkentje. Waarom?? Omdat ik de andere dieren niet kon weerstaan en zelf al gekocht heb. Alleen de varkentjes ontbreken nog.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen