zaterdag 12 maart 2016

Bliep bliep jarig!

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Doen jullie gezellig mee met mijn candy? Deze kunnen jullie hier vinden.

Ik heb jullie al een aantal kaarten en ATC's laten zien met de leuke nieuwe robotjes maar ik heb nog meer met hen gemaakt :) Daarvan wil ik jullie vandaag twee kaarten laten zien die ik mocht maken voor The Collection #37 van Marianne Design. Dit zijn mijn resultaten:

Gebruikte materialen:

Paperbloc Celebrations PK9131
Kraftpapier PK9114
Robots COL1403 
Letters COL1397
Ballon COL1384
Stenen achtergrond CS0956 
Inkt Memento Summer Sky
Gele glitterparels JU0952
Zilver draad uit eigen collectie

Papicolor Original kaartenkarton: 
hagelwit (930)
metallic zilverblauw (162)
 metallic (334)
metallic pearlwhite (330)
turquoise (367)
ravenzwart (901)
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn robotkaarten vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

57 opmerkingen:

  1. Hallo Chantal,

    Het zijn gave en superleuke kaarten.Ik heb ze in de Marianne zien staan.Je zal wel trots zijn :).Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Chantal, lijkt me superleuk om in opdracht iets te maken met de leuke MD spullen. Je kaartjes zijn erg leuk en vrolijk en ik kan me voorstellen dat jongens van een bepaalde leeftijd dit erg leuk vinden. Zelf vind ik de robotjes wat minder leuk, de diertjes vind ik liever. Komt misschien ook omdat ik niet zou weten aan wie ik robotkaartjes zou moeten sturen... Als voorbeeldkaartjes zijn ze super!
    Fijn weekend verder!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaarten top met de robbetjes .Het zijn grappige kaarten en toch een beetje stoer hi
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn weer super Chantal, erg leuk gedaan weer, je bent hier echt super goed in met de dieren en poppetjes van Eline zo leuk!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hele eer dat je dat mag voor MD .. ik vind je kaarten prachtig.. en het robotje spreekt me heel erg aan met 2 jongens van 6 en 9 in huis.. super leuk! groeten miranda k.. fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heey Chantal,

    Dat zijn weer 2 supergave robotkaartjes geworden. Erg leuk dat je er zoveel variaties mee kan maken. Ben benieuwd wat je er nog meer mee gaat maken.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vrolijke kaartjes! Heel erg leuk!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leukerd vrolijke kleurtjes kort weg een super kaart lijkt me ook leuk om eens in opdracht voor Marianne te maken.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn weer superleuke kaarten,leuk in deze vrolijke kleurtjes!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. waw Chantal, hoe jij van/met robots zo'n lieve schattige kaartjes weet te maken! Fantastisch leuk weer!
    lieve groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke stoere kaarten Chantal!

    Liefs Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend leuk gedaan Chantal....twee hele mooie kaarten!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ach wat heb je weer prachtige stoere kaarten gemaakt Chantal helemaal geweldig.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vrolijke kaarten heb je gemaakt Chantal
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Chantal,
    het zijn leuke en vrolijke kaarten, echte jongens verjaardagskaarten, ik was vandaag op de beurs in Zwolle,ze zijn mij helemaal niet opgevallen, ook geen kaarten mee gezien..
    Ik vind het echt knap van je om steeds weer wat anders er mee te maken,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik had ze al ergens voorbij zien komen en ik vind ze weer super geworden Chantal!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn geweldig weer Chantal, ik had ze al voorbij zien komen! Helemaal top gemaakt. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. OOOOOOOOOh wat zijn ze weer leuk!!Gelukkig is er deze keer niet één kapot en ik zie zelfs een acrobaat die op 1 hand kan staan hihi!!
    Wat leuk dat je naar de MD-Clubdag was Chantal, enig naambordje ook!!!
    Geniet van het heerlijke lenteweer, xx Irene

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig zijn deze ijzeren mannetjes op je kaartjes Chantal!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Twee geweldig leuke kaarten, Chantal!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gave kaartjes Chantal....heel leuk met die robotjes. Zou wat voor mijn kleinzoons zijn.....ik moet me eens verdiepen in de kinderkaarten want de mannekes zijn alweer snel jarig hahaha. xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ontzettend gave kaartjes Chantal, deze robotkaartjes! Super hoe jij steeds weer verrassend uit de hoek komt!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het zijn superleuke kaarten Chantal! Je bent er echt goed in om aan de robots te sleutelen ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die zijn echt super Chantal ! Prachtige kinderkaartjes !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Slaap jij nog wel?? haha Ze zijn weer enig Chantal!!! De kleuren zijn ook
    zo vrolijk en ik vind ze geweldig!!! En je bent er zo lekker creatief mee in de weer het lijkt wel een robot circus, hihi.
    Geniet van je zondag en het mooie weer hè!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke speelse kinderkaarten zijn het!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldig, van die robotjes krijg ik niet genoeg van. Ze zijn zo leuk.
    Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk zijn ze weer. Bliep, bliep, van deze kaarten wordt je meteen vrolijk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ohhh wat een enige kaartjes... echt super leuk de robotjes! hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat zijn ze toch leuk !!!
    Je kan je weer helemaal laten gaan met deze grappige robotjes.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik zou niet zo gauw weten wat ik met de robotjes zou moeten, maar jij laat zien dat je er alle kanten mee op kan. Geweldig, ook deze kaartjes weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jij weet wel raad met de robots, zo leuk. Er is zoveel te zien op jouw kaarten en er is altijd beweging, echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat heb je die weer leuk gemaakt Chantal....schitterende robotjes en heel leuk verwerkt op je kaartjes...


    groetjes en een fijne zonnige zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat tof dat je deze mocht maken in opdracht van Marianne Design!

    Wat een leuke kaartjes zijn het geworden!

    Lieve groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Super leuk gedaan weer. Leuk met die handstand:-)
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat is dat toch leuk, dat je kaarten in opdracht van MD mag maken :)
    Heel begrijpelijk ook, want je hebt de vele mogelijkheden met de robotjes al aangetoond. Behulpzaam zijn de robotjes zeker. Zo grappig dat één robotje de letters aangeeft om het woord 'gefeliciteerd' te vormen :) Op de tweede kaart viel mij het ballonnetje op, die ook helemaal aangepast is aan de "robotstijl". Zo leuk vind ik dat. Toppie!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ze blijven superleuk die robotjes ! GEWELDIG hoe je die tafereeltjes opbouwt ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoe ik ze vind? Fantastisch!! Je zit altijd bomvol mooie en originele ideen complimenten! Fijne zondag nog, liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  39. What wonderful robots, papers and colors.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ze zijn superleuk!! Grappig dat ene robotje die een handstand maakt!
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een mooie robot kaartjes heb je weer gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Schattige robotkaartjes Chantal, je hebt er weer plaatjes van gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Prachtig zijn je robotkaartjes, erg leuk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Oh wauw Chantal deze kaartjes zijn gewoon SuperGeweldigBliepptastisch! Hihi. En je staat er nota bene nog wel mee op de voorpagina van de Marianne Design Collection hoe gaaf is dat?! Dat is mij nog nooit gelukt hoor. Maar je hebt het ook helemaal verdient want hoe goed jij bent met deze robotjes (en niet te vergeten: de diertjes) dat is ongelooflijk! Gefeliciteerd meid! Ik ben van allebei de kaartjes weer helemaal weg. Zo ontzettend leuk en knap hoe jij toch al die verschillende poses weet te maken. Tja en natuurlijk de typische Chantal grapjes op je kaarten... Ik ben er dol op! Dit geeft jou kaarten echt een eigen draai. Maar bliep bliep nu ga ik snel een tukkie doen want het is al laat!

    Welterusten ;-)
    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ooh Chantal, wat is het toch genieten hier... Zulke schattige robotjes die jij helemaal tot leven brengt. Zo gaaf zoals jij er prachtige kaartjes mee maakt!
    Top meis, jij bent een real DESIGNER!!
    Fijne dag vandaag en geniet vooral van het heerlijke zonnetje. Ik stap zo mn bed in...

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wauw, helemaal geweldig mooi!!!!
    Daar mag je weer trots op zijn en je inspireert vele mensen met je prachtige creaties. Ook deze weer!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik heb ze voorbij zien komen hoor Chantal!
    Ze zijn geweldig leuk... maar ja alles wat jij maakt is geweldig leuk :D
    Ik vind het heerlijk die gekke vrolijke robotjes met de stoere kleuren van het dessinpapier! Super gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Superleuk! Zit hier gewoon met een big smile op mijn gezicht te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Superleuke robotkaartjes zijn het geworden Chantal - helemaal super gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Geweldig, wat een leuke kaart voor een jongen!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  51. super gaaf deze atc robot kaartjes chantal

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat zijn het toch grappige mannetjes Chantal! Wat zet je ze ook iedere keer zo leuk neer op een kaart. Ik denk dat we wel mogen zeggen dat ze één van je favorieten zijn, toch?! Ik vind het alvast niet erg, zoveel leuks met die schatten, super! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Weer twee hele leuke verjaardagskaartjes met de robotjes. Zo knap hoe je ze steeds weer anders maakt. Ik vind de tweede heel leuk met het papiertje en de ballon in z'n handjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Kei-leuke robotjes...maar nu schiet mij toch iets te binnen of heb ik iets gemist? Ben jij nu officieel designer voor MD? Wow..gefeliciteerd want als iemand het verdiend ben jij het :-)

    Ik blijf met plezier kijken naar jou mooie creaties en verheug me dan weer op het volgende. Mooi oogjes zijn graag op jou blog :-) (ik ook hoor)haha

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een prachtige stoere kaarten heb je met de robots gemaakt. Leuk ook dat ze in de The Collection staan.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een grappige kaarten zeg,heb je ontzettend leuk gemaakt,creabea ben je toch!!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!