dinsdag 22 maart 2016

Dat verdient een bloemetje!

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.


Hoi allemaal!

Vandaag wil ik jullie nog een boeket laten zien maar dit keer een jong en fris boeket :) De foto is gemaakt met grauw weer :( Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Papersbloc PK9132 La Provence
Kraft PK9114 
Bloemen CR1357, CR1358
Label CR1353
Mulberry paper wit RB2219 
Mulberry paper overige kleuren RB2224 
Tekst PL1523
Glitterparels JU0937

Papicolor Original kaartenkarton: 
hagelwit (930)

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn boeket kaart vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

46 opmerkingen:

  1. Alweer zo'n leuk boeketje Chantal.
    Daar vrolijk je van op :)
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog eens een uitbundige bos bloemen zeg, heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer zo een mooie kaart met bloemen..... ik zeg vast sorry tegen je Chantal maar ik pik eerdaags 1 van je kaartjes als voorbeeld, ze zijn zo mooi.

    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een prachtige bos bloemen,Chantal.Je hebt de stansen heel mooi gecombineerd.Leuke,frisse kleurtjes.Het kleine strikje maakt het af.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je zit helemaal in de bloemetjes zo te zien!
    leuk boeketje heb je weer van gemaakt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig je boeketkaarten!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk gedaan deze ook! Leuke kleurtjes.
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dit is ook al weer zo,n prachtig boeket groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Chantal, wat heb je weer een originele creatie bedacht, enig! Ook je vorige boeket is een plaatje
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OOOOOOOH Chantal ik ben er weg van..je weet toch wel dat ik bijna jarig ben hè whahaaaaaaaaa!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een superleuk idee, zo'n mooi zelfgemaakt boeket op je kaart.
    Prachtig gedaan Chantal.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook weer zo'n mooi boeket!!!
    Kunnen we straks ook al een cursus bloemschikken bij je doen, hihihi.
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook dit boeket is schitterend Chantal!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Chantal,
    deze bloemen zijn ook mooi, ik had de nieuwe stansjes wel gezien, maar jij maakt er flink promotie voor, dan zien we ook hoe ze in 't echt zijn..
    Je hebt een prachtig boeket gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alweer een prachtig boeket bloemen op je kaart Chantal!
    Leuk gedaan.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kaart! Prachtig gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooooh...dit is ook al zo'n mooi boeket, Chantal!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig gemaakt Chantal, wat een bloemenpracht en zo mooi van kleur.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Alweer zo'n mooie kaart Chantal al knalde de vorige kaart net iets meer eruit voor mij omdat ik die roosjes gewoonweg erg mooi vind (en het mij niet lukt zo'n pracht exemplaar als jou te maken) ;-)

    Neemt niet weg dat ik deze niet mooi vind. In tegendeel...deze heeft ook wat en is wat rustiger qua kleur. Je blijft ons verrassen en daar ben ik je dankbaar voor. Ik kijk elke keer weer met veel plezier op jou blog :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een schitterende bloemenkaart heb je weer gemaakt Chantal.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig boeket! En het leuke is...deze bloemen zijn niet na 1 a 2 weken weg!! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze is ook geweldig mooi! Helemaal anders dan de vorige, maar toch ook prachtig mooi. Het is een heel fris en fleurig geheel!
    Wat een werk heb je hiermee gehad, ongelofelijk. Jij bezit over engelen geduld! Daar zou ik best wat van willen hebben hihihi!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van deze kaart fleur je helemaal op :) Mooie kleurtjes, schitterend!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Alweer zo'n mooi boeket!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jeetje wat een mooie boeketten komen erop je blog voorbij! Die van gisteren heb ik ergens gemist denk ik... Maar die van vandaag is meer mijn stijl denk ik. Beide zijn ze schitterend hoor! Dusver van de drie sollicitatie één afwijzing. En bij de andere zag ik net dat ik meneer en mevrouw door elkaar heen heb gehaald dus dat zal ook wel niets worden, oeps! Fijne avond!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ook al zo'n prachtig boeket, heel anders qua stijl maar minstens zo mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kleurtjes bij elkaar. Wel een boeketje wat je niet zomaar in elkaar zet. Ook klopt alles weer, labeltje, strikje en pareltjes om het af te maken. Werkelijk waar...ik ben onderste boven.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ook deze is weer ontzettend mooi Chantal!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow Chantal wat een prachtige bloemenkaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige bloemen heb je gemaakt Chantal!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ook hier heb je weer een prachtig boeketje samengesteld Chantal!
    Nancy
    PS dankje voor je mailtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooi boeket heb je er weer van gemaakt Chantal, zoet dit keer!
    De tekst maakt het weer helemaal af!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het is een plaatje.
    Net zo mooi als een echt boeket, het gaat alleen veel langer mee !!!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ook deze is weer zo mooi!!! Gaaf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ha Chantal,
    ik had door de drukte ;-) je vorige kaartje met het rozenboeket gemist. Schitterend!! Wat ziet dat er mooi uit met de witte en rode rozen (had ik in mijn trouwboeket, alleen waren dat er maar 5, met een kronkeltak en wat klimop.
    Maar dit boeket is ook een plaatje! De modernere versie van vandaag is ook helemaal leuk! Mooi in deze kleuren!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh! The new MD flowers! Sooo pretty! It's a brilliant design, Chantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wowww Chantal, wat een prachtig boeket met mooie kleuren en bloemen, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een mooi boeket in die zachte kleuren, prachtig hoe je al die bloemen hebt gemaakt. Wat een feest om zulke bloemenkaarten te ontvangen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een schitterend boeketje bloemen heb je op dit kaartje gemaakt Chantal...KNAP gedaan weer!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ooh Chantal, wat een geweldige bloemenkaart. Ook je andere boeketkaart is echt te gek!! Jammer zeg, dat ik nog lang niet jarig ben....

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een schitterend boeket Chantal. Zo leuk met al die kleine bloemen. Heel origineel. Super de sup. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Al weer zo'n leuk boeketje ...supermooi!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Een boeket om verliefd te worden Chantal, wat leuk bedacht en uitgevoerd. Deze kaart is heel geschikt voor vele gelegenheden...supergaaf meis.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Een fleurig boeket,heb je heel erg mooi gemaakt Chantal!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Chantal mijn moeder en ik vinden dit zo'n prachtige kaart we gebruiken dit boeket als inspiratie. IK vroeg me af hoe gaat het met je? want we horen of zien niets meer van je? Hopelijk gaat het goed met je . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!