woensdag 30 maart 2016

Hoe gaat het met je?

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.


Hoi allemaal!

Vandaag start er een nieuwe challenge op het Scr@p Cards Challenge Blog! Challenge #84 luidt: Geschenkverpakking voor een dame.

Voor een van mijn lieve blogdinnetjes heb ik deze cadeauverpakking gemaakt in haar lievelingskleuren rood/wit en zwart. 

Mijn DT maatjes hebben prachtige voorbeelden voor jullie gemaakt. Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Merci doosje Dutch Doobadoo Dutch Merci 470.713.017
en zwart karton
Paperbloc Marianne Design Noir & Black PK9103
Banner Marianne Design COL1398
Witte bladeren Marianne Design CR1272
Groene bladeren Marianne Design LR0162
Hartvormig label Marianne Design CR1353
Ronde stempel Marianne Design CS0853
'Hoe gaat het met je?' Marianne Design EC0147
'Ik denk aan je' Marianne Design EC0152
Rode glitter parels Marianne Design JU0954
Rode rozen en doily uit eigen collectie
Zwart kant Hobbykaartenpetra
Gesso Action

Papicolor Original kaartenkarton:
rood (918)
hagelwit (930)
donkergroen (916)
pearlwhite (330)

Onze sponsor Het Hobbypaviljoentje heeft een prachtige prijs beschikbaar gesteld voor deze challenge! Doen jullie gezellig mee?
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn cadeau doosje vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

57 opmerkingen:

  1. Mooie geschenkverpakking Chantal, prachtige kleuren, steekt heel mooi tegen elkaar af!! xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat en mooie cadeauverpakking, Chantal. Ziet er erg leuk (en lekker :o) uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar is hij dan! Je mercidoosje! Hij is erg leuk geworden Chantal, supers.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat is dit weer mooi Chantal en nog lekker bovendien mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!
    Ik ken maar 1 blogdin die dol is op deze kleurencombinatie ..kom later nog eens spieken of het voor haar is!!!

    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend cadeautje om weg te geven Chantal...zo een leuk marcidoosje heb je gemaakt...en prachtig in deze zwart-rode kleurtjes...heel leuk als inspiratie voor die leuke challenge...
    KNAP gedaan...

    groetjes en een fijne woensdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Chantal,
    wat ontzettend lief..ik ben de blogdin die deze gave verpakking met inhoud ontvangen heeft.. Ik scrollde vanmorgen door de nieuwe challenge en er was er eentje bij, die er voor mij uit sprong, deze dus..rood/wit/zwart..ik ben er helemaal weg van..
    Dankjewel,
    groetjes,
    Ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig, elegant en lekker cadeautje.
    Heel mooi gemaakt Chantal.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Chantal
    Wat is dit een prachtig en chic doosje met lekkers, heel mooie is deze kleurencombi en die rozen stelen de show op je doosje voor Ans.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow niet alleen mooi nog lekker ook, mooie kleur combi ook. Tussen modern en romantisch heel mooi geworden Chantal, ik wens je een fijne dag en ik stuur je wat zon uit Italie, liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, dat ziet er erg mooi uit zeg. Schitterend.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk en lekker cadeautje heb je voor Ans gemaakt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker kado in een prachtig doosje
    Gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een mooie verpakking en een lekker kadootje Chantal
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi én lekker...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hmmmm... lekker! Prachtig dat zwart/wit met rood gecombineerd.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat was dus in de roos Chantal....ik las dat Ans er heel blij mee was!
    Goed gedaan en wat heb je veel spullen gebruikt als je dat hele rijtje door lees!
    Hele leuke mal ook van DDD prachtige creatie Chantal!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtig doosje mooie mal heb je gebruikt en mooi dat zwart/wit/rood
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige cadeauverpakking met ook nog een lekkere inhoud! Heel mooi gemaakt in deze kleurencombi.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Greetings Chantal, wow your chocolate box design is just lovely.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Chantal.
    Wat heb je een onwijs leuke cadeau verpakking gemaakt en ook super lekker. Ha ha. Daar zal ze vast blij mee zijn. En mooie bloemen heb je gebruikt. Heel mooi geheel samen. Ga ook zeker mee doen aan de challenge, super leuk een cadeau verpakking.
    Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is mooi, de kleuren zijn prachtig. De rode bloemen springen er uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi cadeautje om te krijgen! Ik vond het een hele chique kleuren combi, die rozen zijn ook prachtig.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuk gedaan zeg! en handig die sluiting met mini-klittenbandje! leuk dat je zaterdag even langs komt op het bloggersplein. tot dan! groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo wordt het geven van een chocolaatje toch veel leuker dan is de standaard verpakking?? Rood/zwart/wit doet het altijd goed en is zoals hier een chique combi. Prachtige rozen heb je gebruikt. Echte blikvangers.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Erg mooi geworden Chantal.
    Leuk om te maken en leuk om te krijgen...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een heel mooi doosje Chantal.
    Mooie details zitten er op.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ha, toen ik je tekst las moest ik onmiddellijk aan Ans denken, en klopt dus ook! Toch leuk hé als je iemand kan plezieren met iets zelfgemaakts, iets persoonlijk, ...
    Hele mooie crea Chantal!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een super mooi Merci-doosje heb je gemaakt voor Ans.
    Echt heel erg chique in het rood/wit/zwart.
    Logisch adat ze het heel erg mooi vind
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  29. prachtige verpakking. Mooie kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Chantal ,
    Wat leuk zo een prachtig doosje hi en lees dat Ans er super blij mee is .
    Heel mooi van kleuren de roosjes staan er prachtig op .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtig doosje in een kleurencombinatie die erg sterk is. Geweldig lief dat je dit voor Ans gemaakt hebt. De rozen zijn echte blikvangers.
    Even over "die geheime wondgaas" hihi....Ik gebruik Heltiq gaaskompres 5x8,5 cm (zestientje). Er zitten er 16 steriel per stuk verpakt in een doosje. Ik haal deze bij Etos. Ze zijn vrij los geweven en daardoor kun je ze door uit elkaar te trekken grover maken en laten rafelen. Je doet héél lang/veel met 1 doosje. Succes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. 'n Heel leuke geschenkverpakking! Superleuk gemaakt enne niet wonderbaarlijk dat Ans er blij mee was! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wow....wat een prachtige geschenkverpakking heb je gemaakt Chantal.....echt super leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige cadeau verpakking voor ce heerlijke chocolaatjes. Je roosjes zijn schitterend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Chantal,
    wat een prachtige kadoverpakking heb je gemaakt. En zeker voor een dame, daar kan niemand omheen! Ik heb die mal ook en ga hem binnenkort eens proberen. Er liggen hier nog veel dingen nieuw te wachten...maar de voorpret is ook al leuk! Nu alleen nog een bezem door mijn knutselkamer, want het is momenteel heel erg!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  36. prachtig merci doosje chantal met de prachtige rozen erop

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Het is weer schitterend Chantal...ook zelfs met deze kleuren die toch best uitzonderlijk voor jou zijn. In ieder geval deze kleurencombinatie is uitzonderlijk voor jou. Je hebt er een pracht exemplaar mee gemaakt :-)
    Voor de ontvanger zal het erg leuk zijn dit te krijgen. Kadootjes krijgen is zonder meer leuk en al helemaal als het zulke pracht dingen van jou zijn.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een mooi doosje! Altijd leuk om zo een paar merci'tjes te geven!
    En wat een mooie kleurencombinatie!

    Lieve groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een hele mooie chique doosje Chantal! Een heel mooi cadeautje!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Zo chique!!!!! geweldig gewoon.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Supermooi doosje,Chantal.Prachtig afgewerkt met de roosjes en het kant.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een mooi doosje heb je gemaakt,
    en leuke roosjes gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Schitterende geschenkverpakking en heerlijk met die chocolade :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. wat geweldig mooi deze leuke creatie groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Je doosje is prachtig geworden en ziet er lekker uit.
    Heel stijlvol in deze kleuren.
    De snoeiles is gelukt hoor. Nu dit weekend zorgen dat het gaat gebeuren.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een geweldig mooie geschenkverpakking heb je gemaakt.
    Hele gave kleurencombinatie het zwart/wit met knalrood, super!
    Leuk om iets helemaal anders voorbij te zien komen, jij bent echt van alle markten thuis!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wauw, wat mooi is je kadoverpakking Chantal! Een schitterende kleurencombi vind ik het zwart met wit en rood. Super!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Super doosje geworden Chantal!!! Je vriendin is er vast hartstikke blij mee. Niet een "echte Chantal" vind ik. Maar wel weer supermooi afgewerkt. Wil ik ook nog steeds doen, zo'n doosje maken. De Merci ligt al boven. Toch maar gauw eens doen voor het over datum is. En bedankt voor je tip met het Eline papier. Ik vindt het eigenlijk nog steeds het mooiste papier.
    Tot later maar weer!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi Chantal wat een heel leuk cadeautje heb je gemaakt en nog lekker ook super mooi !
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik zie dat Ans er blij mee is!! Yes missie geslaagd Chantal!!!
    Is ook erg top gemaakt!!!! Ik heb nu ook de mal, dus als ik niet weet wat of hoe.... hier staat er een mooi voorbeeld van;-)
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hele mooie cadeauverpakking voor je blogdinnetje gemaakt. Prachtig die rode rozen zo bovenop.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Erg leuke verpakking, mooie rozen heb je gebruikt.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat leuk dat je me gevonden hebt. :o)
    Natuurlijk kan ik het nu niet laten om ook bij jou even te komen spieken.
    ik wil je even mijn dikke complimenten geven voor je creativiteit. Man, man, wat kan jij freubelen zeg...
    Ik ben je meteen gaan volgen, zodat ik hier niets van hoef te missen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi Chantal, wat een prachtige kadodoosje, ik vind het een erg mooie kleurencombinatie
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Prachtige Kadoverpakking heb je voor je vriendin gemaakt en dan ook nog wat lekkers erin. Ze is er vast en zeker super blij mee
    Fijn weekend
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!