donderdag 17 maart 2016

Hoera het is lente!

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Doen jullie gezellig mee met mijn candy? Deze kunnen jullie hier vinden.

Gisteren was deze kaart al te zien op het Papicolor blog. Ik heb het speentje zelf bedacht en gemaakt en de vlinders en de vogeltjes zelf getekend. Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Hertjes COL1401
Vogeltjes LR0204, LR0205
Vlinders CR1354 
Tak LR0256 
Gras CR1355
Tekst PL1523
Mica (transparante sheet) uit eigen collectie

Papicolor recycled kraft karton:

Papicolor Original kaarten karton:
lichtbruin (614)
nootbruin (939)
donkerbruin (938)
anjerwit (903)
lentegroen (952)
grasgroen (907)
lichtrose (923)
ravenzwart (901)
metallic pearlwhite (330)


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn lentekaart vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

56 opmerkingen:

  1. Zo lief, die boom met die vlinders maakt het écht lente!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So ein niedliche Szene! Und die beiden Bambis sind so schnuckelig!

    liebe Grüße
    Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele lieve kaart heb je gemaakt Chantal. Leuk die boom en de hertjes blijven super!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SUPER, echt een geweldige kaart!!!
    Prachtige vlinders en vogeltje, een waar kunstwerkje!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Chantal! Leuk met de boom en de vlindertjes!!Mooie kleuren heeft het gerycled kraft!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig kaartje wat is dat speentje leuk, leuk met die vlindertjes en vogeltjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super lief kaartje en wat schattig al die kleine details...ook de vogeltjes zijn zo mooi geworden! Fijne dag nog, liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. aaahhh....wat een snoepje!! Dit is echt lente! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje, heel leuk met dat speentje Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een plaatje en zo lief!!!!
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaart is het weer geworden Chantal! Helaas nog geen nieuwe sollicitatiegesprekken (mooi woord voor scrabble) kunnen scoren... Gisteren maar weer drie sollicitaties de deur uitgedaan. Nu moet ik ook wel heel eerlijk bekennen dat ik het ook wel even fijn vindt om niet te "moeten" werken maar ook gewoon even mijn eigen ding te kunnen doen, denk alleen dat dat niet te lang moet gaan duren, hahaha. Copics ja ik houd er van, ik koop ze ook weleens op marktplaats zijn ze vaak de helft goedkoper en tot dusver altijd een prima ervaring. Fijne dag nog!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn die hertjes toch leuk! Een superschattige kaart Chantal.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke toevoeging dat speentje Chantal. Ze zijn zóóó cute die hertjes en je hebt er weer een super vrolijke kaart mee gemaakt. Buiten voelt het vandaag ook weer heerlijk, net anderhalf uur met de hond gewandeld. Jammer genoeg geen leuke hertjes tegen gekomen..LOL
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Chantal
    Wat een mooie Lente kaart heb je gemaakt met het lief hertje en die vlinders zijn ook geweldig
    Goed gelukt het speentje
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Chantal,
    Wat een prachtig lente kaartje ! Prachtig gedaan het speentje staat er echt super bij hi leuk idee van je .
    Groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super! dat speentje maakt het hertje wel schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige lentekaart Chantal ,leuk dat speentje en de lieve vlindertjes erbij maakt het echt lente.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige lentekaart. Wat een schattige vlinders ook. Leuk zo met het speentje.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Chantal,
    Ik had het kaartje net op Facebook gezien, vind hem zo schattig!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lief kaartje is het geworden Chantal - lief en schattig zijn die hertjes - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ach Chantal.....wat heb je weer schattige kaartjes gemaakt!
    Zo leuk om te zien wat voor moois jij weer tevoorschijn tovert!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Chantal,
    wat heb je een leuke en supermooie kaart gemaakt,
    lief het hertje met speentje, mooie blaadjes aan de bomen..en de vogels hebben zo'n mooi verenpakje..knap hoor..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oooooh...wat heb je dit ook weer super schattig gemaakt, Chantal!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. een prachtige kaart Chantal en super lief gemaakt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. 2 super schattige kaartjes Chantal....wat een leuke hertjes zijn dat toch...heel mooi bedacht dat fopspeentje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt,
    wat zijn die hertjes toch leuk, en wat leuk bedacht met het fopspeentje.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schatjes! Twee onwijs leuke kaartjes, dat speentje is echt heel gaaf en origineel gemaakt! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik ben helemaal weg van je hertjes. Zo leuk.
    Alles past zo goed bij elkaar.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ahhhhhh wat een schattige lente kaart heb je gemaakt Chantal
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je kaart is een plaatje, Chantal! Zo zoet en de vlindertjes maken het geheel lekker vrolijk :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Chantal
    Je kaartje heeft een heel hoog LIEF gehalte met die schattige hertjes en dat speentje is zo leuk en dan die vogeltjes die zien er zo echt uit, een heel mooi geheel.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hele mooie superschattige kaartjes. De hertjes zijn geweldig en het speentje is zo'n leuke touch.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Desperately cute little birds! And the deer are absolutely precious! I like the way you use them all on the cards, the whole composition is very ambient.
    Groetjes Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Your deer and forest scene are just so cute Chantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een super lief en schattig kaartje.
    Het voorjaar spat er van af.
    Dus...laat de lente maar komen ;-)

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw Chantal.....Ik kijk naar je kaartje en het is net of de vlindertjes zo weg kunnen vliegen. Ze zijn gewoon echt net levensecht! Ik ben weleens in de vlindertuin van dierentuin Emmen geweest en dat was ook echt zo schitterend! De vlinders kwamen gewoon op je zitten net zoals jou vlindertjes doen bij het hertje. Ik kan er gewoon niet bij dat je van deze pieeep kleine vlindertjes gewoonweg levensechte vlinders hebt gemaakt!! Wat een gepriegel moet dat zijn geweest zeg!! Maar het resultaat is echt schitterend! Eerst al de vogeltjes en nu deze vlindertjes. Ik ben stiekem wel benieuwd of er misschien nog meer volgt.. Ook de rest van je kaartje is weer super. En dan heb ik het nog niet eens over jouw speentje gehad! Oh wat zou ik die ook graag willen maken... Het geeft het hertje wat al zo schattig was, is met het speentje in is zehelemaal Te Schattig! Hoe leuk is dat voor een geboortekaartje?! Oh sorry van mijn enthousiasme... Maar ik vind je kaartje gewoon weer zo ontzettend mooi! Ook erg knap dat je weer eens wat anders, zonder DT papier hebt gewerkt. En nu ga ik maar ophouden met mijn geklets wat dadelijk gaa n je oren nog zeer doen Haha.

    Alvast een fijn weekend.
    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een schattig kaartje met de hertjes! Prachtige kleuren heeft het nieuwe kraft. Ik ga er volgende week eens voor kijken.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Tuut tuut, ik stop even om ook hier een reactie te geven op deze mooie lente creatie. Hoe verzin je het toch steeds...een speen? Ik had 'm natuurlijk al bij een andere creatie gezien maar bij dit hertje past hij ook weer geweldig goed. Ze zijn zo leuk..
    De vlindertjes en de vogeltjes heb je ook weer zo mooi ingekleurd. Ik geloof dat ik eens een workshop bij je wil volgen met dit soort leuke handige foefjes om de kaartjes net iets leuker te maken. Ze zijn weer schitterend Chantal :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Weer zooooo LIEF!!!!! En ook weer dat zelfgemaakt super schattige speentje....een aandoenlijk kaartje Chantal, zou zo ingelijst in de babykamer kunnen!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtig kaartje,en wat leuk bedacht zo met het speentje!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ha Chantal!
    Ik heb volgens mij even in de gauwigheid dit kaartje op FB gezien en zwijmelde helemaal bij het speentje!! Zo gaaf bedacht en ik zag toen niet dat hij van jou was! Maar ik was er al meteen weg van!
    Die vlindertjes zijn ook mooi zeg, ook van MD dus. Ik ken ze helemaal niet, maar ze zijn echt schitterend. Je kunt nog wel meedoen bij ons van K&K. Daar vragen we iets nieuws, nou de lente is er bijna dus spiksplinternieuw!!
    Jouw kaartjes vragen vaak om verhaaltjes, dis komen dan ook vaak spontaan in mijn hoofd!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat is dat lastig Facebook en Blogger. Ik dacht dat ik al had gereageerd maar dat was dan vast op FB. Maar hij is zo gaaf!!!! Wat heb je dat leuk gedaan met het speentje. Ik heb het hertje ook maar zit nog steeds in de verpakking shame, shame, shame.... Net wat GerJanne zegt, er komen verhaaltjes naar boven bij het zien van jouw kaartjes.
    Fijn weekend, liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een lief kaartje zeg, de hertjes zijn te schattig en dan die tutjes.....gaaf hoor!
    Fijn weekend,lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Geweldige mooie kaart. Wat zijn de hertjes toch prachtig!!!!!
    Ja natuurlijk ook leuk voor het voorjaar!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Zo leuk bedacht dat speentje!
    Wateren prachtig lente kaartje met die lieve hartjes, leuke fladderende vlindertjes en mooie fris groene blaadjes.
    Het is weer een super creatief gebruik van alle mooie stansen.
    Fijn weekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Je hebt het voor elkaar gekregen om het uberschattige hertje NOG schattiger te maken met het speentje. Ik vind het geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een ontzettend schattig kaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Prachtige kaarten, chantal. Het blijven toch schatjes deze hertjes.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Leuk weer Chantal. En hoe verzin je toch steeds weer wat nieuws. Ik vind het ook mooi om te zien dat het met andere kleuren ook schattig blijft.
    En maak je die vlindertjes ook weer zelf net als de vogeltjes?? Je bent er denk ik wel toe in staat.
    Fijn weekend verder en tot later maar weer!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Oh wat fantastisch weer, de kaarten worden meer en meer schilderijtjes.
    Wat heerlijk zoals die vlindertjes om die hertjes heen fladderen en die speen, whahaha. De vogeltjes zijn ook zo mooi ingekleurd. Echt weer een toppertje!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ja, hier is dan weer een toppertje. Wat een feestje om naar jouw kaart te kijken en jouw fantasie kent nog geen grenzen. Daar mogen wij in blogland lekker van genieten. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ohhh Chantal , wat een beauty's zijn je kaartjes zo mooi lief en schaatig
    fijne zondag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Chantal wat een prachtige, lieve kaartjes ! Wat is het hertje toch prachtig ! Wat een leuk ideetje van het speentje ... zoooo super lief !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Een heel mooie en lieve lente,Chantal.De hertjes zijn toppertjes.Weer fantastisch gedaan.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Fantastisch weer, jouw kaarten zijn gewoon schilderijtjes! Die speen is super,hihihi

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!