maandag 21 maart 2016

Ik geef je een roosje mijn roosje

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.


Hoi allemaal!

Vandaag wil ik jullie een boeket (gezien van bovenaf) laten zien :) De foto is gemaakt met grauw weer :( Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Paperbloc PK9132 La Provence
Kraft PK9114 
Bloemen CR1356
Takjes COL1393 
Bladeren LR0162
 Label CR1353
Mulberry paper wit RB2219
Mulberry papier rood en donkergroen RB2232
Mulberry papier licht groen en licht geel RB2224
Tekst PL1523
Rode en groene glitter parels JU0954
Witte parelmoer meeldraden Rayher
Gele meeldraden uit eigen collectie
Glitterlijm Stickles Diamond

Papicolor Original kaartenkarton:
hagelwit (930)


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn boeket kaart vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

51 opmerkingen:

  1. waw! Je kan nog aan een carrière als bloemschikster starten ook zo te zien! Schitterend Chantal!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Chantal.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Chantal echt super gaaf! Mooie kleuren ook.
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat verdient een bloemetje...:-), fantastisch mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Buitengewoon PRACHTIG Chantal ! Een boeketkaart ! Hoe origineel al weer ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat is het weer een prachtige kaart
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo zet je iemand in de bloemen! Wat een super mooie kaart! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig boeketje heb je ervan gemaakt. ..supermooi!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Chantal, echt prachtig! Wat een feest om naar te kijken. Schitterend!

    Ikzelf heb ook al wat bloemetjes gemaakt (met de handleiding van Sabine) en ik vind de roosjes aan de achterkant niet mooi. Ik bedoel..ik kan ze niet "vlak" gebruiken omdat ze voor mijn gevoel te veel omhoog staan. Heb jij dat ook? Dan wil ik zeker een workshop van je want ik zie dat ik nog meer van je leren kan ;-)


    Ondertussen ben ik ook een beetje bekomen van het feit dat ik de winnaar van je Schrikkeljaar Candy was/ben. Ben er onwijs blij mee :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een bloemenpracht Chantal!

    Lieve groet Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje! Heel gaaf gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een bloemenpracht op je kaart! Schitterend gedaan Chantal!
    ik geef je een roosje mijn roosje doet mij denken aan een liedje......heel lan geleden.....
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooie bloementoef. Leuk die tekst erbij.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat heb je dit mooi gedaan! De bloemen en de blaadjes komen fantastisch uit zo bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie bloemenkaart heb je gemaakt. Prachtig met al die blaadjes, takjes en swirls ertussen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Met grauw weer vind ik hem al SUPER, laat staan als het zonnerje schijnt :)!!
    Prachtig boeket!
    Een fleurige dag vandaag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo schitterend..... echt geweldig.
    Dit zou zo maar een schilderijtje kunnen zijn....

    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig groot boeket heb je gemaakt, daar zal de ontvanger heel blij mee zijn, van zo'n kaart fleurt je dag helemaal op!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een boeket op een kaart!!
    Ik vind het weer helemaal fantastisch Chantal.
    Echt onwijs mooi gemaakt en leuk met de bijpassende tekst.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Chantal,
    Prachtige kaart heel mooi bloemen boeket .
    Mooi van kleuren super mooie bladeren ook heel mooi geheel.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Chantal,
    Wat een prachtige bloemen zee en wat heb je er veel gemaakt!!! Van bovenaf is het net een ruiker bloemen! Wat heb je dit super gedaan en vast heel veel werk geweest!
    En ik las ook dat Petra de candy heeft gewonnen en helemaal overdonderd was, hihi
    Bedankt dat je deze lieve Candy hebt gedaan!
    Fijne dag en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat gaaf Chantal, 't is net een beeldschoon echt boeket!! Ik weet niet of je het gaat versturen maar zou toch vreselijk jammer zijn als deze beeldige blommekes geplet uit de envelop komen!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh waaw dit is echt prachtig zeg !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, wat een schitterend boeket roosjes heb je gemaakt Chantal! 't Is een plaatje!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterende bloemetjes!! Prachtig boeket!! Leuke kleurcombinatie rood, wit en het nieuwe paars!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterende bloemen op dit kaartje gemaakt Chantal....zooooo mooi.....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. een schitterende boeket kaart heb je gemaakt Chantal.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart heb je gemaakt, en heel leuk met allemaal bloementjes er op.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw...wat een schitterend boeket, Chantal. Prachtig gedaan, ziet er zo mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schitterende kaart met een prachtig boeket Chantal - prachtigmooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauwww...prachtig zeg!!! Mooi gemaakt Chantal!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Chantal,
    wat een schitterende kaart, erg mooi dat paars als ondergrond en de bloemen zijn echt super..Ik dacht eerst dat het rolroosjes waren, maar het zijn de nieuwe stansjes..heel erg leuk..
    Je hebt echt een gaaf boeket gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Chantal,

    Een schitterende kaart en wat een prachtig boeket.Leuke tekst erbij.Dit was poging 3 om een reactie bij je te plaatsen.Ik krijg steeds een "robot" melding.En daarna allemaal foto's.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Beautiful flowers, Chantal! Your card looks very pretty!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een prachtig boeket heb je gemaakt zeg. Wat zal dat een werk geweest zijn! Het is bijna een schilderijtje zo mooi.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw wat een prachtige bloemen zeg. Super geheel zo. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wat een super mooi boeket het lijk wel een schilderij groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Een prachtig boeket Chantal.
    Heb je de bloemetjes zelf gemaakt?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  39. In één woord Prachtig!!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wauw je hebt je roeping gemist,je had bloemiste moeten worden ( of ben je dat misschien?).
    Schitterend al die mooie rood witte bloemen, wat een werk heb je daar aan gehad!
    Het lijkt net een echt boeket zo mooi gedaan met die verschillende kleuren meeldraden en bladeren er om heen.
    Wat leuk dat jullie zoveel vogels in de tuin hebben, wij hebben dat ook in ons voederhuisje maar biet zulke speciale als bij jullie las ik.
    Mocht je de " vreemde" vogel nog eens op de foto krijgen stuur dan een mailtje of via messenger de foto dan vraag ik het mijn vriendin.
    Fijne avond!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wauw, wat een schitterend boeket bloemen heb je op je kaart gemaakt. Het lijkt net echt, zo mooi opgebouwd met de bladeren en de kleuren. Super!
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een prachtige bloemencreatie heb je gemaakt. Top!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wauw, dat ziet er geweldig mooi uit Chantal...

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wow.....wat MOOI Chantal!
    Het lijkt wel een echt boeket!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat heb je hier veel werk aan gehad, maar het resultaat is prachtig!
    Grandi(r)oos ;)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een prachtig boeket heb je gemaakt Chantal!!! Stiekem had ik deze natuurlijk al in het echt gezien, sssttttt! Maar wat een plaatje en wat een werk heb je hieraan gehad! Een top resulaat!

    Bedankt voor je lieve reacties op mijn laatste kaarten, vind het altijd een feestje om ze te lezen! Dank je wel daarvoor!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik zou dit boeket zo in een vaas gaan zetten, zo echt zijn de bloemen. GE-WEL-DIG.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Cchantal. Wat een prachtig boeket met de roosjes. Heel mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!