woensdag 23 maart 2016

Invitation for high tea

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.


Hoi allemaal!

Enige tijd geleden kreeg ik de vraag van Marianne Design of ik een paar leuke voorbeelden wil maken met de mal van het theekopje en een paar van de diertjes uit MD's collectie. 

De kaart van Marleen hebben jullie verleden week kunnen zien. Vandaag kan ik jullie een van mijn kaarten laten zien met dezelfde materialen. De foto is gemaakt met grauw weer :( Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Paperbloc PB7050 Eline's Babies pink en 
PK9105 Belle Fleur (theekopjes en schoteltjes)
Kraft PK9114 
Theekopje, schoteltje en theelepel CR1238
Uiltjes COL1357
Houten balken CR1348
Letters tekst EC0159 (script)
Roze glitterparels JU0937 
Lint JU0915
Tule JU0924
Touw JU0949
Doily uit eigen collectie

Papicolor Original kaartenkarton:
hagelwit (930)
anjerwit (903)
lichtbruin (614)
nootbruin (939)
lichtrose (923)
felroze (606)
purper (913)
ravenzwart (901)
metallic (334)
metallic pearlwhite (330)

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

56 opmerkingen:

  1. Niet leuk meer zo'n kaart, maar super leuk !!!
    Wat een leuke uitdaging heeft Marianne jullie gegeven.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is weer een schitterende kaart Chantal met een mooie layout.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dit ziet er weer super leuk uit chantal.
    Mooie malletjes en tof samengesteld.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig chantal! leuk bedacht!.. ik heb het uiltje ook.. doe er echt te weinig mee ;). groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doe mij ook maar een bakkie...:-), heel leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi en leuk! Gaaf! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a delightful design Chantal.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat leuk ....echt supermooi!
    Leuk hoe je de uiltjes bij de kopjes hebt verwerkt .
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Chantal
    Wat een supermooie kaart hebben weer gemaakt
    Leuk met de theekopjes en de uiltjes erbij
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig! de uitnodiging zelf is al een feestje!
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een gezellige uitnodiging heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhhh, alweer zo'n prachtkaartje van jou.
    Love it!!!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal gaaf weer Chantal...zo kun je een high tea toch niet weigeren...hihihi
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi hoor, heel leuk met de kopjes en de uiltjes, ook de vrolijke kleuren vind ik super!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kan bij jouw ook alleen maar WOUW zeggen!!! Wat is ie weer gaaf en een geweldige uitnodiging voor een high tea Chantal het ene kleine uiltje links onder krijgt er al voor pret van, zo knap hoe jij uitdrukking in de oogjes kan maken...prachtig! Het is bij jou ook weer genieten en de foto's zijn prima hoor!
    Fijne avond en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waw Chantal, bedankt voor de mooie uitnodiging, je moet maar zeggen waar en wanneer hé... ;-) Ha ha!
    fantastisch leuk en lief gemaakt! Je bent ook druk bezig geweest de laatste tijd!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. You made a adorable card, Chantal!
    Hugs,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Chantal,

    Mooie en superleuke kaart weer met de grappige uiltjes.Ik kom graag op je High Tea,hoor :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gaaf!! Leuke kleurtjes en een schitterende kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super gaaf gedaan, Chantal. Alles is zo perfect met elkaar gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Weer een super kaartje, weer erg leuk gedaan met die uitdrukkingen van de uiltjes.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke en vrolijke kaart!Weer super gedaan!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik hou niet van thee, maar als ik deze uitnodiging zou krijgen dan drink ik graag thee ;)
    Hij is echt heel leuk Chantal.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. HELP het uiltje gaat vallen van de hoge toren servies! Ojee hoe zou dit toch af gaan lopen..? Kapotte kopjes en schoteltjes, pleisters oh en misschien zelfs wel gips! Of zouden de uiltjes toch nog op tijd weg kunnen vliegen? Ik hoop het maar wel zeg. Dan word het alleen nog een nieuw serviesje aanschaffen ;-) . Hihi. Wat een geweldig verhaal zit er toch weer achter je kaartje! Ontzettend knap gedaan Chantal. En wat een eer dat je deze opdracht voor Marianne mocht maken. Wees maar heel trots op jezelf! Je kaartje is echt een heus plaatje!!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Echt een heel leuk kaartje Chantal! Zo leuk de uiltjes op de stapel kopjes en schotels.... Een leuke uitnodiging!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat is het dit toch weer gaaf gedaan Chantal. Zo gezellig als dit theepartijtje eruit ziet....ik zou zo een bakkie lusten hihi. Superleuk...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. opdracht geslaagd. Heel mooi gemaakt en mooie kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Chantal,
    de uiltjes zijn er helemaal klaar voor, zo lekker enthousiast, heel mooi hoe je deze kaart gemaakt met de theekopjes en ook de tekst is weer super,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat superleuk Chantal!!! Wat leuk ook in combinatie met het theekopje.en datnuiltje zo stout met die 2 theelepels.hoe kom je erop.
    Ik hen het kopje zelf niet. Maar ik kom zo wel in verleiding.
    Fijne week!!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een geweldig leuk kaartje Chantal...zo mooi die kopjes en daar die lieve speelse uiltjes bij ...een schitterend kaartje is het geworden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Geweldig Chantal het is een mooi kaartje met een grappige details
    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat is dit een schatje van een kaart Chantal, leuke uiltjes, zo lief gemaakt met al die schattige details.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Chantal
    Ik vind deze kaart helemaal geweldig, hij is leuk, grappig lief en heel uitnodigend......echt een schatje.
    Liefs, Danoesja xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat een leuke kaart is het weer geworden, en inderdaad een vrolijke boel op dat thee servies krijg gewoon zin in thee of mag het ook koffie zijn
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een heel lief kaartje,die uiltjes doen het altijd goed he?!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Fantastisch mooie kaart Chantal en super leuk dat je er gelijk een uitnodiging voor een High Tea van hebt gemaakt!!!
    Super grappig dat we in dezelfde richting hebben gedacht, het papier bloc en een uiltje. Maar toch heb je er weer iets heel anders van gemaakt ;D
    Ik vind je kaart weer onwijs lief en erg mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ontzettend mooi ook! Wat zijn de uiltjes toch mooi hiervoor!
    Je kaarten met bloemen, zijn ook zo geweldig mooi Chantal.
    Wauw, top creaties!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Missie geslaagd!!!
    Wat een ontzettend leuk en vrolijk kaartje is het geworden. De uiltjes blijven super schattig en overal voor te gebruiken. Je hebt ze weer prachtig bewerkt!
    Toppie!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gezellig, de uiltjes zijn weer terug! Ik vind het DP zo mooi. Het DP van de kopjes en de schoteltjes is zo schattig met de bloemetjes :) De uiltjes zijn zoals vanouds weer erg grappig, Chantal. Mooie kaart!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een leuke combinatie uiltjes, theekopjes en dat mooie papier! Mooie kaart is het geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt Chantal - leuk gedaan met die uiltje.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een onwijs leuke kaart is dit geworden Chantal! gaaf! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Jij bent echt de laatste van vanavond hoor. Door allerlei dingen kwam ik er niet eerder aan toe, maar nu heb ik het weer even goed bekeken. En wat een super uitnodiging zeg! Heel erg leuk met die uiltjes en de kopjes!
    En vooral natuurlijk je grapje: het uiltje dat al bij voorbaat zijn ogen dicht doet, omdat de kopjes dreigen om te vallen! Hahahaha. Hilarisch!!
    Nou ik ga slapen.
    doei doei!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik had 'm al op facebook gezien en dacht bij mezelf: Chantal hoe verzin je het weer? Ik moet vooral lachen om het uiltje wat de vleugels voor zijn gezicht houd. GE-WE-L-DIG wat leuk ;-)
    Vaker schreef ik al dat ik geen genoeg kan krijgen van je mooie creaties en hoop dat ik er nog vele voorbij mag zien komen ;-)

    Lieve groet en hele fijne paasdagen, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Chantal,
    Wat een mooie uilenkaart echt plezant zo al die uiltjes en die met zijn veren voor zijn ogen super mooi geheel.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een leuke kaart met de diertjes van eline!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  47. mooi dit theekopjes kaart chantal met de leuke diertjes

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Erg grappig hoe je die uiltjes tussen de theekopjes hebt gezet, ze hebben een orkestje samen lijkt wel haha.
    Mooi ook de randjes!
    Fijne Paasdagen!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat heb je een mooie kaart gemaakt met de theekopjes en de uiltjes. Wat een geweldig idee om die te gebruiken voor een High Tea.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Prachtige kaarten, Chantal. Super mooi gemaakt. Met mooie dp en de uiltjes blijven schattig.
    Fijne paasdagen
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  51. hoi
    superleuke en toffe creatie
    vrolijk Pasen
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een leukerd is dit weer Chantal.
    Het is genieten hoor om jouw kaartjes te zien.
    Ze vertellen iedere keer weer een heel verhaal.
    Gaaf!!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt,
    mooie kleuren gebruikt.
    ik wens jullie fijne paasdagen.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Fantastisch deze, die uiltjes zijn echt helemaal te gek hè. Er is altijd zoveel te zien op jouw kaarten, prachtig!


    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Fantastisch deze kaart, jij geeft die diertjes altijd van die leuke gezichtsuitdrukkingen. Die uiltjes blijven te gek!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat leuk zon uitnodiging. Ik wil met mijn verjaardag ook een high tea gaan doen voor vrienden. Ik vind dit wel een leuk idee om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!