woensdag 9 maart 2016

Naamkaartje en ATC

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.
Hoi allemaal!

Doen jullie gezellig mee met mijn candy? Deze kunnen jullie hier vinden.

Afgelopen vrijdag was ik op de veel te gezellige MD clubdag waar je elk jaar weer zo ontzettend wordt verwend door de beheersters van de club en het team van MD! Ook zie je veel Bloggers en clubleden in het 'echie' en dat maakt het nog veel gezelliger :) Lieve dames bedankt voor de gezelligheid!

De club vierde haar vijfde (clubdagen) verjaardag en alle clubleden maakten een naambordje met het cijfer vijf waar je een heel leuke prijs mee kon winnen! De jury was Marianne Perlot zelf :)

Tijdens de clubdag konden de leden ATC's ruilen met elkaar. Vandaag wil ik jullie mijn naambordje en twee (van de vier) series ATC's laten zien die ik bij mij had die dag. Zij zijn allemaal geruild!

Sorry voor de slechte foto's van de ATC's :( Dit zijn mijn resultaten:


Gebruikte materialen naambordje:

Paperbloc Rustic Wood PK9124
Hertje COL1401
Varkentje en feesthoedje COL1402 
Letters COL1350 
Vlaggen LR0329 
Vogeltjes LR0204, LR0205
Tak LR0256 
Gras CR1355
Roze glitterparels JU0937
Mica (transparante sheet) uit eigen collectie

Papicolor Original kaartenkarton:
lichtbruin (614)
nootbruin (939)
donkerbruin (938)
lentegroen (952)
grasgroen (907)
anjerwit (903)
bloesem (934)
ravenzwart (901)
zalmroze (925)
lichtrose (923)
felroze (606)

Gebruikte materialen ATC's:

ATC mal PL6501
ATC stempel (achterkant kaart) PL1522
Paperbloc Celebrations PK9131
Robots COL1403 
Gele glitterparel JU0952

Papicolor metallic kaartenkarton: 
hagelwit (930)
metallic zilverblauw (162)
 metallic (334)
pearlwhite (330)
turquoise (367)
ravenzwart (901)

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn naambordje en ATC's vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

60 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal.
    Wat beb je een super lief naambordje gemaakt met die lieve diertjes. Ha ha wat een geweldige atc's met die iet wat scheel kijkende robotjes heb je gemaakt. Helaas heb je ze al allemaal geruild.
    Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor! Wat een vrolijkheid! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie vrolijke kaart heb je weer gemaakt Chantal en die atc tjes zijn geweldig echt gaaf gedaan.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt. heel erg leuk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige ATC'S zijn het weer geworden. Als ik zo de reacties lees kun je nog wel een serie maken :). Dan wil ik er ook graag eentje ruilen met jou :).
    En wat een schattig naambordje! Heel erg lief.

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een mooi naambordje Chantal.
    En je atc-tjes zijn ook erg leuk.
    Lijkt me ook wel eens leuk om zo'n dag mee te maken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig vooral je naambordje is super leuk!!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi gemaakt Chantal.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat is je naambordje leuk geworden! Ook je atctjes zijn prachtig.
    Fijn dat je een leuke dag hebt gehad.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je naamkaartje is wel heel bijzonder!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De ATC's zijn heel erg leuk Chantal! En je naamkaartje is helemaal super!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous creation, so, so sweet!!!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi is dit naamkaartje Chantal...en wat fijn dat een leuke clubdag heb gehad met het designteam...je had ook super mooie ATC kaartjes gemaakt om te ruilen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat schitterend allemaal Chantal! Je naamkaartje is prachtig....maar ook de ATC kaartjes zijn hel erg mooi. Wat gezellig zo'n MD dag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel mooi naamkaartje Chantal
    en dol-leuke ATC-kaartjes!
    jammer dat de clubdag van MD zo ver is, ik zou er ook wel eens naartoe willen!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Feestelijk naambordje, gaaf! En je ATC-tjes zijn ook erg tof!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je naambordje en de ATC kaatjes zijn super leuk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zag je naambordje al op Facebook. Ik vind hem geweldig! En die robotjes lenen zich mooi voor de ATCjes. Wat een acrobaten zijn het.
    Super gedaan!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig je naambordje echt feestelijk en de atc kaarten zijn superleuk! Weer prachtig gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi en gezellig naambordje,chantal.Het varkentje en het hertje zijn weer top.Hele grappige ATC's met de robotjes en de wiebeloogjes.Fijn dat je zo'n gezellige dag hebt gehad.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Chantal,
    je naambordje is echt prachtig en je ATC's met de robotjes zijn heel erg leuk.
    Fijn dat je zo genoten hebt en inderdaad erg leuk om mensen in 't echt te zien..Jammer dat je niet naar Zwolle komt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super gaaf je robotjes en je naamkaartje...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  23. zo leuk zijn die robotjes. Mooie ATC-jes. grappig gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. gezellig om je afgelopen vrijdag weer even in het echt te hebben gezien en gesproken.
    Je naamkaartje is echt een plaatje, maar ook je ATC-tjes zijn super.
    Leuk dat je ze zo lekker hebt kunnen ruilen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een superleuk naambadge heb je gemaakt!! Echt iets voor jou ;-)
    Grappige ATC-jes.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat snap ik wel Chantal dat ze die grappige, lieve robot-ATC-kaartjes wilden ruilen, ze zijn erg leuk. Je naambordje is een plaatje om te zien met die lieve diertjes erop...kijk dat hertje eens schattig kijken hihi. Fijn dat je zo genoten hebt van een gezellige dag. Wat hebben we toch een leuke hobby hè met alles wat er aan vast hangt...Geniet nog maar fijn een beetje na.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig naamkaartje heb je gemaakt Chantal en hele leuke ATC-tjes
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk dat je kaartjes mee had genomen om te ruilen, je naambordje ziet er ook super uit ik wil wel geloven dat het een geweldige leuke dag was ook erg leuk ommensen eens in het echie te zien.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ohh dat ziet er allemaal super mooi en leuk uit Chantal.
    Net als je kaartje dat vandaag in de bus zat, Bas vond het kaartje net als mam prachtig. Beter laat dan nooit zei hij en zo is het maar net!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dus reuze bedankt...maar dat was wel duidelijk denk ik!

      Verwijderen
  30. wat een schattig naamkaartje heb je gemaakt:)
    ik was zaterdag bij de clubdag:) was voor mij de eerste keer, maar zker niet de laatste keer hoor:) hopelijk mag ik volgend jaar weer van de partij zijn:)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Weer waanzinnig mooi Chantal! Al je ATC kaartjes al geruild wat leuk!
    Gaaf zeg zo'n clubdag, wat zal je genoten hebben!!! Je naam kaart is weer zo vrolijk...echt feest op je kaart! Ik heb het gelezen hoor van de teamdag plannen en kom er nog op terug! Fijne avond en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een super naamkaartje Chantal met alles erop en eraan! Het hertje is lief hoor!! En al je ATC kaartjes geruild! Ze waren ook erg leuk!!Wat fijn dat het weer zo gezellig was op de clubdag en wat zijn er mooie projecten gemaakt!!Helaas voor mij niet meer haalbaar maar ik geniet ook van alle leuke verhalen en mooie kaarten!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtig kaartje Chantal ! Super mooi weer met de dieren.
    Wat moet dat leuk zijn een clubdag iedereen ontmoeten samen de ATC kaartjes ruilen.
    Je ATC kaartjes zijn ook te gek met de gekke robotten hi.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel gaaf! Je maakt echt zulke mooie dingen!

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtige atc kaartjes, Chantal. Leuk is een clubdag altijd.☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een super leuk naambordje, echt een Chantal original, hihihi.
    Lijkt me erg gezellig zo'n dag!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Je naambordje is super gaaf, Chantal. En van je robot atctjes ben ik ook helemaal weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Helemaal toppie, zowel je naamkaartje als de ATC kaartjes Chantal, leuk zo.n clubdag ben je weer helemaal bij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Leuk naamkaartje. Die ATC kaartjes zijn super schattig.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Geweldige details in je naamkaartje, echt super mooi en de ATC's zijn ook leuk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  41. wat zijn je atctjes weer leuk geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een leuke creaties allemaal Chantal.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wéér een fantastische creatie! Ik heb hem weer opgeslagen ter inspiratie ;-)
    Ik vind het niks gek dat je al je ATC´tjes geruild hebt, wie wil er nu niet zo'n schattig robotje.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Schitterend naamkaartje heb je ervan gemaakt Chantal - superleuk met de diertjes. Ook je ATCtjes zijn helemaal toppie - super superleuk!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Oh Chantal your little robots are just darling.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ach, wat staan het hertje en het varkentje er toch weer lief op!
    Echt heel erg leuk. De robotjes op de ATC's zijn weer grappig :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Je naambordje is echt super Chantal! Zo leuk gedaan en wat ben je toch een kei in details! Je atc's zijn superlief. Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hallo Chantal wat een beauty is je naambordje geworden
    met zoveel leuke details ook je atc's zijn super lief en leuk heel fijn weekend liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hallo Chantal,

    Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Gaaf naamkaartje weer en leuke ATC's. Leuk om dat op zo'n clubdag te ruilen. Krijg je meteen ook leuke ideeën van anderen.
    Ik heb de hobby handig ingekeken waar je in staat. In het blad nog leuker dan hier op je blog. Het begin van je cariere..... Wie weet!!!
    Alvast een fijn weekend.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  51. De ATC'tjes zijn zoals gewoonlijk weer ontzettend leuk en ik ben blij dat ik er daar ook van hier thuis heb. Je naambordje, zeg maar gerust naambord, was/is geweldig en wat vind ik het leuk je in het echt te hebben ontmoet. Wat ben je een heerlijk gezellige tante. Volgende keer kom ik bij jou aan tafel zitten..krijg ik helemaal niks van mijn workshops af! hahaha

    Lieve groet,Petra

    Ps: ik heb ze nu ook niet af maar ik had geloof ik bij jou aan tafel niet eens een poging gewaagd ze af te krijgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Je naambordje is echt geweldig, zo mooi hoe je de vijf verwerkt hebt. Alles weer perfect afgewerkt, wat zijn die kleine vogeltjes ook lief. Ik snap dat je alle ATC-tjes geruild hebt, ze zijn echt leuk en grappig geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Heel leuk gedaan met het naamkaartje Chantal! En de ATC's zijn super leuk! Gelukkig heb ik er ééntje ervan....

    Liefs Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Een beetje laat maar echt geweldig mooi allemaal Chantal.

    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  55. prachtig chantal je naamkaartje en super leuke atc kaartjes

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wow...super mooi naamkaartje Chantal!
    En je ATC's die zijn leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Geweldig leuk naamkaartje heb je gemaakt Chantal! En ook je ATC's zijn leuk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!