vrijdag 22 april 2016

Thank you

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.
Hoi allemaal!

Vandaag wil ik jullie een van de vier kaarten laten zien die ik mocht maken voor The Collection #39 van Marianne Design en een sneak-peak van een van de drie kaarten die ik mocht maken voor de Marianne #30. 

Deze kaart is een schudkaart met een school visjes erin en de visjes heb ik zelf bewerkt :) Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen Marianne Design:
Paper bloc PK9133 Nautical 
Kraft PK9114
Vissen CR1364
Thank you CR1366
Patrijspoort LR0417
Touwen LR0418
Metal JU0955 

Papicolor Original kaartenkarton: 
hagelwit (930)
metallic (334)
pearlwhite (330)


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn maritieme kaart vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

43 opmerkingen:

  1. Supermooi gemaakt Chantal!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een kunstwerkje hoor! Super die visjes, knap gedaan. En de patrijspoort vind ik ook erg leuk!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chantal, wat een fantastisch kaartje. De visjes en het zeepaardje zijn echt super!
    Dat ene visje lijkt verdacht veel op een clownsvisje, dus volgens mij heb ik Nemo gevonden :) Zo leuk, de nieuwe maritiem malletjes bij MD!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt,
    leuk hoor met de kleine visjes erin.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super gaaf die visjes en kaart chantal

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Chantal
    Wauw wat een gave schudkaart heb je gemaakt
    Super hoe je de visjes heb bewerkt
    Ik ben benieuwd naar de andere 2 kaarten
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat mooi weer zag ook je mooie kaarten in de marianne vandaag,
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Chantal,
    supermooie kaart heb je gemaakt in de maritieme sfeer en wat leuk het schudgedeelte met de visjes..wel een hele klus om te doen..Ook je sneak-peak ziet er veelbelovend uit..
    fijn weekend,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer schitterend Chantal.
    Wat zijn die visjes leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben gek op alles van martiem en strand. Jouw kaart is heel erg goed gelukt. Zo leuk bedacht van de visjes achter het patrijspoort. Mooie kleuren ook dat blauw met bruin. Top.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gaaf gedaan! Heel mooi! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie schudkaart heb je gemaakt!
    Leuk met die visjes.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig chantal, echt superleuk gedaan met de visjes voor de patrijspoort!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Chantal,
    Wow wat is dat weer mooi hele mooie spulletjes wat een prachtige kaarten .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dacht hem al te herkennen, wist niet dat die van jou hand was:) Super leuk, zodra de mallen er zijn ga ik hem zeker liften!!!
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi gemaakt met leuke stansjes samengesteld.
    Super gedaan Chantal.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Weer geweldig mooie kaarten, en heel gaaf die nieuwe mallen, staan alweer op mijn verlanglijstje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja hoor.....ze heeft de bladen weer gehaald, hihi!!!! Supers Chantal!
    Je maritiem kaartje is prachtig en ja ik had al gezien dat de patrijs poort
    eraan kwam, wat is ie mooi en dan die school met visjes...het is weer een topper!
    En je sneakpeak daar maak je ons wel heel nieuwsgierig naar zo! Maar we krijgen het tzt wel te zien! Een heel fijn weekend! liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend Chantal! Leuk dat je mocht meewerken aan The Collection met de nieuwe maritiemtjes!
    De bloemetjes doen ook nieuwsgierig worden! Benieuwd! Hoop dat de nieuwe Marianne snel in de bus valt!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw! Deze kaart is schitterend! Die visjes zijn zo gaaf...En ik heb net de Marianne doorgeplozen en heb je mooie labels gevonden. Ook die zijn prachtig...
    Wat ben ik blij dat ze niks hebben gevonden. Nu verder! Kop d'r veur ;-)
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldige maritieme kaart, leuk die touwen en de patrijspoort. Wat heb je met de leuke visjes er een originele schudkaart van gemaakt. Leuk dat je weer mooie dingen voor MD mocht maken, ik ben al benieuwd naar de rest.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat een topkaartje is dit weer geworden ! Zo'n leuke nieuwe mallen, dat is weer slecht nieuws voor mijn portemonnee :)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat zijn ze prachtig gemaakt Chantal. Heel leuk met deze mallen. Super! Leuk
    E kaarten voor Marianne die. Ik heb het blD vandaag ontvangen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Chantal.
    Wat een super gave kaarten heb je gemaakt. Ik hou van dit thema en kan niet wachten tot de nieuwe mallen uit zijn. Wat gaaf dat je ze hebt mogen maken voor de Marianne en the collection. Heel mooi.
    Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Chantal
    Ik vind je kaartje zo gaaf met het schudgedeelte en die leuke visjes en natuurlijk is het ook heel gaaf dat je in die leuke Marianne boekjes staat met die mooie kaarten, lekker van genieten hoor.
    Je sneak-peak ziet er veelbelovend uit......ik ben benieuwd.
    Een heel fijn weekend, liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik heb wel wat met het strand en het thema, ik ga niet voor niets aan het strand trouwen. ;-) Hele leuke kaart, de visjes zijn fan tas tisch! Het zijn kleine details, maar voor mij de eyecatchers van de kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterende kaart heb je gemaakt.
    leuk dat je al even met de nieuwe spullen mocht spelen en dat heb je weer fantastisch gedaan.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw....wat ontzettend GAAF gedaan Chantal....schitterend!
    Wanneer komt het Marianne magazine uit ?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hele mooie kaart en de sneak-peak ziet er ook al goed uit.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hele mooie kaart,Chantal.De visjes en het zeepaardje zijn superleuk in de patrijspoort.Mooi met het jute erachter.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Vier kaartjes voor de Collection ? Schitterend hoe je dat allemaal doet ! Deze is alvast heel mooi en kleine Nemo zit er ook bij ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Súpergeweldigfantastisch vind ik je kaart Chantal...die visjes...geweldig zoals je dit weer gemaakt hebt. Van zo'n kaart wordt je toch helemaal vrolijk als die op je deurmat valt...ik zou dat wel worden hoor..LOL. Top dat je kaarten mag maken voor Marianne.Je bent er een ster in.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel mooi deze 2 maritieme kaartjes Sarah...een leuke stoere uitstraling hebben ze...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wow Chantal dat ziet er weer super mooi uit allemaal!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuke ideetjes heb jij toch steeds met nieuwe stansen!
    Geen wonder dus dat je de bladen haalt leuk hoor!
    Zo'n leuk idee de patrijspoort als shaker met de kleine visjes!
    Wij hebben hier thuis een patrijspoort als binnenkant van onze brievenbus.
    Heel handig, je kunt altijd zien of er post in ligt door het raampje.
    Nog bezoek gehad van je vriend de bonte specht?
    Het is kouder dus dat zal wel.
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  36. 'n Heerlijk kaartje Chantal! Ik hou wel van dat maritieme sfeertje (vast omdat ik als kind zo'n leuke strandvakantie heb gehad)! Dat duikbootraampje leent zich perfect om een schudkaart te maken en hoe doe je dat weer! Je visjes zien er superlief uit :) ! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Eindelijk weer eens een blogrondje en dan zie ik toch weer zoiets leuks bij jou, keigaaf die visjes achter de patrijspoort Chantal! The Collection en de Marianne zonder een bijdrage van jou is bijna ondenkbaar begin ik te geloven, zo gaaf!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh Chantal, wat heb je weer een schitterende creatie gemaakt. Ik zag 'm al in het blad maar was niet echt in de stemming gelijk te reageren. Vandaag gaat het iets beter en probeer ik hier en daar ook weer op een blog te reageren.

    Alles wat jij aanraakt word schitterend en wat is het leuk en fijn om te genieten van jou mooie werken :-)

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hele mooie kaart weer Chantal, ik heb hem gezien hoor. Ook je kaarten voor het magazine zijn weer onwijs leuk!!!
    Mag je weer heel trots op zijn ;D
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Weer zo'n gave kaart Chantal met super leuke visjes!! Knap hoor hoe jij iedere keer weer opnieuw zoiets bedenkt! Ook je labels uit de Marianne zijn stuk voor stuk schitterend!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Leuke kaart met dat doorkijkje en visjes erin! Ik houd van het maritieme thema! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!