maandag 16 mei 2016

Demo voor Marianne Design

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.
Hoi allemaal!

Ik vind het echt super spannend maar op 29 mei 2016 mag ik samen met Anita Corsten voor Marianne Design een demo verzorgen bij hobbywinkel Creatief Centrum Heesch in Heesch. Vind je het leuk om Anita en mij in het echt te zien knutselen met de producten van Marianne Design? Kom dan gezellig langs! Er zullen ook een hoop andere dames van bekende merken aanwezig zijn!

Zie ik een van jullie daar?



26 opmerkingen:

  1. Hey wat leuk! Zit je nu officieel ook in het Designteam Chantal?
    veel plezier envoor mij helaas veel te ver weg!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snap ik dat dat spannend is! Maar wel ontzettend leuk! Probeer er vooral van te genieten.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toppie Chantal en wat super leuk, maar ook super spannend hihi.
    Anita is een hele lieve dame, dus gaat helemaal leuk worden?!!!!
    Komen jullie ook een keer naar omgeving Annapouwlona of zo...het is altijd
    ver weg voor ons Noord-Hollanders! Wat een prachtig vooruitzicht...geniet ervan!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helaas Chantal veeeeel te ver van Groningen maar als je nu met Anita (uit Assen) eens regelt dat jullie ergens in het Noorden komen zitten dan lig ik daar voor de deur want wil je dolgraag ontmoeten!!
    Liefs en heel veel succes maar vooral PLEZIER!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, Chantal. Alvast heel veel succes gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk Chantal.
    Succes!
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk voor je,Chantal.Succes,hoor.Voor mij helaas te ver weg.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer Chantal,
    voor mij ook te ver weg, vroeger woonde ik in Brabant,dan was het nog te doen geweest..Maar ik wens je veel succes, lijkt me kei gezellig, samen met Anita..en al die andere dames die op de poster staan..succes!!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat tof voor jou Chantal, echt wel een erkenning voor je mooie werk!
    Je staat daar in supermooi gezelschap zo te zien, allemaal klasse-knutsel-dames!
    veel plezier!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super voor jou Chantal ... Ik zou heel erg graag komen maar mijn vader wordt die dag 92 jaar dus ... Alleszins heel veel succes !!!
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi .Chantal wat leuk! Lijkt me erg leuk om je een keer te doen knutselen. Maar Heesch is een beetje ver van ons af.... Veel succes en we gaan je creaties vast mog wel op je blog zien. Veel succes ermee groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super gave uitdaging weer voor je.
    Echt een dag om naar uit te kijken. Heel veel plezier.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ontzettend gaaf voor je Chantal en dik verdiend. Dat gaat je zeker heel goed lukken meis dat weet ik zeker...blaas ze omver met je ideeën..LOL
    Je sushi-taart hieronder is ook weer super...echt genieten om te kijken wat er allemaal op zit en niet dikmakend hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk Chantal...snap dat het spannend is maar het is denk ik ook heel leuk om te doen.
    Sucses! Maak er een fijne dag van.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat super GAAF voor je Chantal! dat wordt vast een feest!
    Je taart hieronder had ik gemist.....maar die is SUPER GAAF!
    En een prima uitleg erbij....heel erg leuk gedaan! Daar zitten vast heel wat knutsel uurtjes in!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil je nog heel veel succes wensen voor 29 mei!

      Verwijderen
  16. Gefeliciteerd, wel spannend zeg!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Onwijs gaaf dat je dat mag gaan doen!!!
    Vast een hele fijne dag gewenst samen met Anita.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O, wat leuk, Chantal! Veel succes :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk Chantal. Heel veel succes. Het is voor mij te ver om even langs te komen.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat is leuk dat je aan zo'n dag mag mee doen. Gezellig ook met Anita.
    Ik kan helaas niet en vind het ook net wat te ver rijden...maar veel plezier.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik was zo graag gekomen als het niet zo vlak voor onze vakantie zou zijn.

    Wat leuk dat je samen met Anita een demo gaat verzorgen...maar ehh..betekend dit dat je nu officieel lid bent van hun DT? Ik gun het je zo ;-)
    Ben je niet nerveus als mensen zo op je handen kijken? Vind het wel spannend en ben zo benieuwd hoe je het gevonden hebt als het achter de rug is.
    Leuk Chantal...erg leuk :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel veel succes en veel plezier.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat super leuk!!! Ik had je graag in levende lijve echt een keer gezien. Maar ja Heesch is wel een eind weg van hier en ik moet 's morgens ook nog werken. Wie weet kom je nog een keer dichter bij. Ik wens je een hele leuke dag. Ga er heerlijk van genieten!!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat superleuk voor je Chantal, heel veel succes en een hele fijne dag gewenst
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!