woensdag 25 mei 2016

Mannenkaart

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.
Hoi allemaal!

Vandaag start er een nieuwe challenge op het Scr@p Cards Challenge Blog! Helaas dit keer geen voorbeeld van mij want ik ben door mijn rug gegaan. Dit is dan ook de reden dat ik jullie blogs niet heb bezocht want ik kan niet achter de computer zitten en een tablet heb ik niet. Gelukkig hebben onze gastdesigner Ada en mijn dt maatjes wel heel stoere voorbeelden voor jullie gemaakt. Daarom dit keer de kaarten van mijn dt maatjes :)


Gast DT Ada

DT Janneke

DT Anita

DT Danoesja

DT Gerie


Onze sponsor De Egel heeft een prachtige prijs beschikbaar gesteld voor deze challenge! Doen jullie gezellig mee?

33 opmerkingen:

  1. Och meiske toch. Wat zul jij een pijn hebben en dan is zitten vast geen feest. Hopelijk gaat het snel weer beter met je rug. Heel veel beterschap gewenst!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chantalleke toch, wat een narigheid. Doe maar rustig aan, goed warm houden en proberen niet "op slot" te gaan zitten. Heb je fysio en goede pijnstillers???
    Kun je nog wel naar Heesch?? Heel veel sterkte en beterschap hoor!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend joh! Heel veel sterkte en beterschap met je rug! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Auw dat is pijnlijk. Hopelijk gaat het snel beter met je en ben je zondag opgeknapt genoeg om naar Heesch te kunnen.
    Rustig bewegen en goed warm houden, beterschap xxx
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Chantal,

    Prachtige voorbeeldkaarten.Wat vervelend dat je door je rug bent gegaan.Heel veel beterschap.

    Groetjes,Sylvia x.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Chantal,
    ik weet natuurlijk dat je het flink in je rug hebt, vind het heel vervelend voor je. Want echt je kan niets meer.
    Maar vind het zo super lief dat je deze moeite genomen hebt, dankjewel Chantal, een heel mooie post. Ook al zag je het liever graag heel anders!
    Wens je via deze weg nog heel veel beterschap!
    Lieve groetjes Anita met een dikke knuf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat vervelend, Chantal. Ik wens je veel beterschap en hopelijk ben je snel weer de oude!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beterschap lieve Chantal. Ik vond het al erg stil rondom je en vind het vreselijk te lezen dat je door je rug bent gegaan. Hoop op een spoedig herstel voor je..

    Lieve groet en een dikke beterschapsknuffel, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Had al het idee dat er iets aan de hand was (aan de rug dus!). Hoop dat je snel beter bent, maar niets forceren hoor!
    lieve groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Chantal,

    Wat balen zeg!!! Ik hoop dat je snel weer aan de beterende hand bent. Ik hoop dat je genoeg andere leuke hobbies hebt om de dag door te komen. Dan zien we een andere keer wel eens weer iets moois van je.
    Hopelijk tot gauw en veel sterkte!!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Chantal,
    dat is geen leuk bericht, het kan gemeen pijn doen..ik hoop dat je a.s. zaterdag wel naar Heesch toe kunt..ik duim voor je..
    en de volgende keer, gaan we weer genieten van jouw mooie kaart,
    beterschap,
    liefs Ans x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O Chantal toch! Dát doet zo'n pijn, is ook mijn zwakke plek die rotrug!
    Hopelijk ben je snel van de pijn af!!! Sterkte meid xx
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oei wat minder dat je door je rug ben gegaan daar zal je wel heel veel last van hebben,
    heel veel sterkte en dat het gouw weer beter word.

    En wat een mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ahhh ik voel het hier ... Ken dat gevoel bleghhh niet fijn je rug Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beterschap Chantal, ik benijd je niet! Rustig goed uit want zondag moet je topfit zijn, sterkte meid
    lieve groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dit lief van je dat je de moeite hebt genomen om de Challenge
    zo onder de aandacht hebt gebracht!!! Ik ga heel hard voor je duimen Chantal dat het je lukt om het weekend naar Heesch te gaan! Heel veel sterkte van je teamie Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super gave stoere mannenkaarten Chantal.

    ik heb wel een mdf shirt voor een man weet niet of die in de challenge kan.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oei pijnlijk Chantal, ik wens je heel veel beterschap en een dikke knuffel van mij.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte beterschap Chantal, gauw maar weer beter worden!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beterschap met je rug. Ik weet helaas zelf uit ervaring hoe vervelend dat is.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel veel sterkte Chantal, ik hoop dat je je snel weer een stuk beter voelt.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel veel beterschap Chantal, ik miste je al ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat ben je toch een schatje Chantal dat je ondanks zoveel pijn dit blogbericht heb geplaatst met alle voorbeelden.
    Ik duim voor je dat je snel minder pijn hebt en een beetje uit de voeten kan, heel veel sterkte en beterschap.
    Liefs, Danoesja xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Héél veel beterschap Chantal, rugpijn is niet fijn, laten we hopen dat het snel verleden tijd is.
    De kaarten van het designteam zijn prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Tjonge wat vervelend voor je Chantal - hopelijk herstel je snel. Heel veel beterschap! De DT voorbeelden zijn mooi.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Chantal wat vervelend voor je! Heel veel beterschap en hopelijk ben je spoedig weer hersteld.... Het ga je goed. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh wat balen voor je! Helaas kennen we het hier ook en het isnaltijd maar afwachten hoe lang het duurt. Kalm aan en toch heel lief dat je de kaarten van je teamgenoten laat zien!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Door je rug gaan, is inderdaad geen pretje.
    Ik wens je dan ook van harte beterschap!
    Trouwens, mooie voorbeeldkaarten :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh wat vervelend dat je door je rug bent gegaan Chantal. Hopelijk ben je snel weer opgeknapt en kunnen we genieten van je mooie kaarten. Beterschap!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Chantal, wat pijnlijk dat je door je rug bent gegaan! Ik wens je heel veel beterschap en sterkte bij je herstel! De voorbeeldkaarten van het DT team zijn erg leuk geworden! Opnieuw inspiratie opgedaan! Veel plezier a.s. zondag en ik hoop dat het dan weer een stuk beter met je gaat!
    Lieve groetjes,
    Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. De kaarten zijn schitterend Chantal.
    En wat balen en vervelend van je rug.
    Heel veel sterkte en beterschap hoor.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. mooie kaartje heb je weer gemaakt wens je beterschap met je rug hoop dat het snel over is
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. heel gaaf deze kaarten van je maatjes chantal

    sterkte met je rug

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!