maandag 30 mei 2016

Maatjes jij en ik

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.
Hoi allemaal!

Dank jullie wel voor alle lieve reacties en beterschap wensen voor mijn rug! Ik vind dat zo lief van jullie :)

Gisteren mocht ik samen met Anita Corsten voor Marianne Design een demo verzorgen bij hobbywinkel Creatief Centrum Heesch in Heesch. Wat was het gezellig en wij werden heel goed verzorgd door het team!

Dit is een van de kaarten die gisteren te zien waren:

Gebruikte materialen van Marianne Design:

Paper blocs Eline's Babies pink PB7050 en La Provence PK9132
Kraft PK9114
Poezen en tekst HT1607
Doilly vierkant en bordje CR1369
Schuur COL1406
MuizeCR1368
Gras CR1355
Lint JU0950

Papicolor Original kaartenkarton:
hagelwit (930)
nootbruin (939)
lichtgroen (947)

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

40 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart Chantal!
    Ook heel gaaf dat je er gelijk eentje deelt van de je demo. Was echt zo benieuwd, haha. Fijn dat je gisteren een gezellig dag hebt gehad en toch nog hebt kunnen gaan!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart Chantal.
    Heesch is niet ver van mij vandaan maar was verhinderd,wie weet kom je nog eens.
    Gaat het weer wat met je rug?
    Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben vorige week nog in Heesch geweest met GerJanne. Jammer genoeg net een week te vroeg. Wat is je kaartje mooi geworden! En wat fijn dat je rug het heeft volgehouden.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chantal een hele mooie lieve kaart heb je gemaakt
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtige kaart Chantal.
    Leuk dat je gisteren een mooie hobbydag hebt gehad.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi en lief is deze kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat je zo genoten hebt. Een heel lief kaartje met twee maatjes erop en naar die ienimini muisjes moest ik even zoeken hihi. Heel leuk Chantal.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superlief kaartje Chantal!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart met de nieuwe stempeltjes en de nieuwe mal en wat een geluk dat je toch je demo kon geven...heb je er flink wat pijnstillers ingegooid om toch maar te kunnen gaan?
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt voor je eerste demo.
    Deze had vast heel erg veel bekijks.
    Gaaf dat je zo'n gezellige dag hebt gehad, voor herhaling vatbaar !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje met deze leuke stempeltjes,ook een hele mooie mal!
    Fijn dat je een leuke dag hebg gehad in Heesh.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Chantal.
    Fijn te horen dat je gister een gezellige dag hebt gehad en dat ze goed voor je gezorgd hebben. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, leuk die dieren stempels. (Ik heb ze nu ook). Hoe ging het liedje ook al weer...wij zijn vriendjes...jij en ik.. ha ha.
    Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Chantal ,
    Super mooie kaart !! Heel leuk de poezen met de tekst .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi effect geeft dat rand met het lint. Diertjes prachtig ingekleurd.
    Prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat je zo'n gezellige dag hebt gehad. Ik hoop dat het wat beter met je rug gaat.
    Mooie kaart heb je gemaakt met de poezen.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooi Chantal!!
    Fijn dat het geslaagd was.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Chantal,
    gaaf zeg! Wij waren de week ervoor in Heesch en hoorden al dat er een dag kwam met demo's, niet wetende dat jij daar zou zijn. Heel leuk dit kaartje! En op de foto moest ik even zoeken. Sta jij links een beetje achter?
    Altijd genieten om mensen te ontmoeten die dezelfde hobby hebben, he? Het bindt op de een of andere manier behoorlijk!
    Sterkte met je rug, hopelijk heb je door die dag geen terugval...
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gelukkig!!!!! Ben je naar Heesch geweest en ik hoop dat het een beetje ging, maar ik lees dat je een hele leuke dag hebt gehad en dat pakken ze je niet meer af! Anita had al gelezen dat je er was en appte het me heel lief door! Een schattig voorbeeld kaartje heb je gemaakt en super dat je er al één laat zien! Pas goed op jezelf hoor!!! Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Blij dat je een leuke dag hebt gehad, je kaartje is een plaatje...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ooooooooooh wat een schatje fijn dat je een leuke dag hebt gehad ondanks je rug
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heel leuk voor je Chantal dat een gezellige dag heb gehad in Heesch...je kaartje is schitterend....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je kaartje is super leuk Chantal, sterkte met je rug

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tof dat alles mooi meegevallen is in Heesch. Jammer dat ik dit zo laat wist, konden we er een weekendje van gemaakt hebben, zaterdag Spijkenisse, zondag terug via Heesch, ...
    Tof hoe je van de poesjes tijgerkatjes maakte! Ik kocht ze (na Marleens voorbeelden gezien te hebben) ook!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een lieve kaart en die poesjes heb je mooi ingekleurd!
    Leuk dat je het naar je zin hebt gehad. Beterschap met je rug.
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig Chantal, leuk dat het zo gezellig was en dat het met je rug al weer wat beter gaat!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk Chantal!!! Mooi ingekleurd ook. Dat kan ik niet vind ikzelf en ik Waag me er ook maar niet meer aan. Gelukkig dat je de demo wel hebt kunnen doen. Dat je maar snel weer de oude bent!!!
    Fijne week!!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie en superleuke kaart,Chantal.Schattige poezen.Grappige details weer zoals die kleine muisjes in de hoekjes :).Fijn dat het weer wat beter gaat met je rug.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een super snoezige poezenkaart.
    Heel mooi ingekleurd en prachtige samenstelling.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ach, twee huistijgertjes... Zoals je misschien wel weet, ben ik gek op katten!
    Het kaartje valt dan ook bij mij zeer goed in de smaak.
    Ze zijn echt poeslief deze gecyperde vriendjes :)
    Wat fijn, dat je toch nog in Heesch geweest bent. Hartstikke leuk!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Vervelend dat je door je rug gegaan bent laatst! Alweer wat hersteld? Dit kaartje is in elk geval weer geweldig! Wat een schatjes die twee! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie kaart heb je gemaakt,

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Chantal
    Dit kaartje is zo lief met die lieve poesjes en die kleine muisjes die snel weglopen hihihi, echt een prachtig kaartje.
    Super dat je toch de demo kon gaan geven en dat je er zo van hebt kunnen genieten, hopelijk gaat het snel beter met je rug.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooie kaart Chantal. Super hoe je de poezen hebt gekleurd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh Chantal wat heb je weer een leuke kaart gemaakt. En die muizen onderop...helemaal top! Ik had al gelezen dat het een geslaagde dag was. Hoe gaat het met je rug? Is dan nu al beter of nog steeds niet zoals het zou moeten zijn? Dit is voorlopig mijn laatste blogreactie want zoals je weet ga ik komende week met vakantie.
    Tot na mijn vakantie lieve Chantal en hou je taai.


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Zo schattig twee poesjes voor hun huisje, de stempels hebben weer een hoog heb-gehalte hihi,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Chantal,
    ik had het natuurlijk al lang gezien her en der maar hier ook nog even.
    Ben zo blij dat je geweest ben en zo genoten heb!! En zeer geslaagd was. Je kaart is toppie!!! En ja vele kennen jou, natuurlijk!
    Leuk toch?!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  37. ze staan nog op mijn verlanglijsje deze stempeltjes zo lief en mooi gedaan

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi hoi,
    Ik loop echt achter met reacties achter laten (schaam schaam).
    Had je kaarten natuurlijk al gezien op facebook, maar op blogger waren ze mij ontschoten. Nu dacht ik eraan en dacht ik moet toch eens een reactie achter laten.
    Deze en ook de volgende zijn prachtig. Je hebt de nieuwste spulletjes mooi verwerkt en de afbeelding echt prachtig ingekleurd. Ben benieuwd naar de rest.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!