maandag 29 augustus 2016

Dat is lang geleden

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.
Hoi allemaal!

Jeetje dat is lang geleden dat ik iets heb gepost! Even kijken of jullie nog weten wie ik ben hihi :p

Ik heb enorme pech de laatste maanden als het om mijn gezondheid gaat en dan trek ik mij liever terug dan dat ik andere lastig val. Ik heb helaas ook niets van jullie voorbij zien komen :( 

Iedereen die mij kaarten heeft gestuurd, mailtjes, chatberichtjes, etc ontzettend bedankt! Dat doet mij enorm goed! Ik hoop de draad snel weer op te pakken en gezellig jullie blogs weer te bezoeken!

Voor de nieuwe catalogus van Marianne Design heb ik enkele kaarten en doosjes mogen maken. Deze ligt vanaf 26 augustus in de winkels en wat een prachtexemplaar! Echt een 'must have' voor de MD fan :) Ook mocht ik voor de laatste Marianne een aantal kaarten maken. Mijn resultaten zijn hierin gepubliceerd:
 
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaarten en doosjes vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

45 opmerkingen:

  1. Leuk voor je, heel benieuwd naar je creaties!!!
    Sterkte met je gezondheid.
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh !!! Super om terug iets van je te lezen ! Hopelijk gaat het al vele beter met je en mogen we je vanaf nu weer regelmatig op je blog terugvinden! Gefeliciteerd met je plaats in de MD catalogus. Wat een eer om daar in te mogen staan! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Chantal, wat fijn om weer van je horen. Heb vaak gedacht om je een mailtje te sturen, maar iets weerhield me hiervan. Waarom weet ik niet. Ik hoop dat je snel opknapt en we weer gauw wat moois van je mogen zien.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om weer iets van je te horen! Welkom terug! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Chantal wat fijn weer om wat van je tehoren, ik dacht al waar blijf je wist niet wat er met je was.
    Maar ben blij dat het weer iets beter gaat en hoop binnenkort weer een mooie kaart van je tezien.
    Ik zou zeggen sterkte en Van Harte Beterschap.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Chantal,

    Fijn om weer iets van je te horen.Ik heb best wel aan je gedacht.Ik wist niet dat je ziek was.Hierbij van harte beterschap.Geliciteerd dat je in het magazine van MD staat.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welkom terug en wat leuk dat je in de MD bladen staat doe maar rustig aan groetjes Maaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hé daar is ze weer. Ik zei al tegen Miranda, waar zou Chantal 'zitten'. Vervelend dat je in de lappenmand heb gezeten, wisten wij ook niet. Ik hoop dat het nu een beetje met jou gaat, in ieder geval veel sterkte. Ik ga weer genieten van jou mooie creaties. Dikke kus. Blij met de nieuwe catalogus, ga ik morgen halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Chantal, dat is echt een hele poos geleden, maar wat fijn om wat van je te horen en te zien..Hoop dat je weer lekker kaartjes kunt maken,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Yes!!! Daar is ze weer :-)
    Welcome back meissie, we hebben je allemaal erg gemist!
    Ik ben heel benieuwd naar je creaties die je voor MD heb mogen maken, dus moet ik toch het magazine maar snel aanschaffen ;-)
    Fijne avond toegewenst!

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Chantal ,fijn om weer iets van je te horen. Wist niet dat je met je gezondheid sukkelde ....heel veel beterschap.
    Gefeliciteerd met je creaties die voor MD hebt mogen maken ...ben benieuwd.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn van je te horen en hopelijk kun je snel je hobby en blogs weer oppakken. Dat is dan in ieder geval een teken dat het beter met je gaat.
    De Marianne heb ik en de collection ga ik van de week op de beurs naar zoeken.
    Sterkte nog...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Chantal, ik miste je al. Wat vervelend dat je gezondheid je zo'n parten speelt. Ik hoop dat er wat vooruitgang in zit? Ben benieuwd naar je creaties voor MD.
    Beterschap meis...
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Chantal,

    Fijn om even weer een berichtje van je te zien. Ik heb je echt gemist hier in blogland. Goed om te horen dat het wat beter gaat.
    Ik hoop gauw weer leuke dingen van je te zien (maar alleen als het echt kan hoor!!)
    Kalm aan en ik hoop tot gauw.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Welkom terug. Ik was niet op de hoogte van je gezondheid, maar hopelijk gaat ben je snel weer de oude.
    Leuk dat je voor Marianne Magazine hebt mogen freubelen. Ik ben heel nieuwsgierig wat je voor ons in petto hebt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. fijn weer iets van je te lezen Chantal
    en fijn dat het je toch gelukt is om een paar dingen te maken!
    Ik hoop dat je snel weer 'de oude' zal zijn! Mis je in blogland!
    lieve groetjes,
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Chantal!
    Nog bedankt voor je bericht! Ik had nog geen rust/tijd om te antwoorden. Fijn om nu ook hier wat van je te horen. Kalm aan en kom af en toe eens kijken als het lukt! Iedereen mist je, zo te lezen!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk dat je er weer bent Chantal....ik heb je gemist hoor!
    Doe maar rustig aan en niets forceren. Ik wens je alle goeds!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk dat je er weer bent Chantal. Fijn dat je voor Marianne Design leuke dingen hebt kunnen maken. Als het lukt, kom je maar weer eens een kijkje nemen, maar doe vooral wat binnen je mogelijkheden ligt. Ik hoop dat het snel weer goed gaat met je!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat is gaaf Chantal, een echte BN-er !!
    Beterschap!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heej Chantal!
    Fijn om je weer even in "blogland" tegen te komen.
    Je kaarten in het MD magazine heb ik natuurlijk al helemaal bewonderd, zelfs in het echie!!!
    Op de beurs ga ik eens op zoen naar de catalogus en eens spieken wat voor mooi's je hebt gemaakt.

    Nog heel veel beterschap!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Chantal,,
    Iedereen is weer blij met een teken van leven! De magazines koop ik nooit, dus hoop het ook op je blog te zien! Gefeliciteerd met je publicaties en hoop dat je snel bij ons en in blogland terug zult zijn! Beterschap nog en lieve groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Chantal,,
    Iedereen is weer blij met een teken van leven! De magazines koop ik nooit, dus hoop het ook op je blog te zien! Gefeliciteerd met je publicaties en hoop dat je snel bij ons en in blogland terug zult zijn! Beterschap nog en lieve groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi Chantal, wat leuk weer iets op jouw blog te zien! Gaaf weer al die publicaties :) iets om trots op te zijn. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Fijn om je weer in het blogland te zien.
    Ik hoop voor je dat het weer wat beter met je gaat en je je creatieve ideeën weer kunt gaan uitwerken.
    Ik kijk er al naar uit.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fijn dat het weer wat beter met je gaat. Heb de catalogus nog niet gezien, maar ga hem vrijdag zeker even doorneuzen.
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Natuurlijk weet ik nog wie je bent. Hoe kan ik jou vergeten. Mis je vrolijke creaties hier in blogland wel heel erg. Dan praat ik niet eens over hoeveel ik jou als mens mis. Snel beter worden dat we ook weer mooie dingen van je mogen bewonderen hier in blogland (en niet alleen in de boekjes) ;-)

    Lieve groet en een dikke knuffel, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  28. AAAAAAAAAh hoe heet je ook al weer natuurlijk weet ik dat, mis je mooie creaties hier op je blog maar heb wel genoten van je creaties in de nieuwe marianne laatst, je hebt gelijk hoor je gezondheid gaat helemaal voor.
    beterschap
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Chantal heel fijn te horen dat het beter gaat met jou meis
    wat missen we je mooie en vrolijke creaties het allerbeste , fijn weekend liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. O jee dat was niet al te best dus, ik hoop dat het van nu af aan weer goed zal gaan met je gezondheid!
    Gaaf zeg dat je weer mee mocht werken aan de catalogus.
    Denk goed aan jezelf en geniet van de fijne komende zomerdagen
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Chantal, fijn om weer iets van je te vernemen, ik heb het ook even laten afweten (door prive-omstandigheden), ik kijk uit naar je nieuwe creaties, beterschap gewenst, lieve groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik was ook even afwezig, maar dat was vanwege een leuke reden (mijn bruiloft en huwelijksreis!). Vervelend om te horen dat je gezondheid je flink in de weg zat... ik ben je in de tussentijd niet vergeten hoor, ik vroeg mij (samen met mijn moeder ;-) ) regelmatig af wanneer je weer wat moois zou bloggen. Je hebt in de tussentijd dus nog wel mooie dingen gemaakt, fantastisch dat ze weer worden gepubliceerd. Hopelijk gaat het gauw beter met je en is het niet iets blijvends? Sterkte en beterschap in ieder geval! Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Chantal,

    Fijn dat het weer beter met je gaat.Zag dat je weer "actief " was.Fijn weekend.

    Groetjes, Sylvia


    BeantwoordenVerwijderen
  34. Chantal, ik wist helemaal niet dat je in de lappenmand zat. Wat naar voor je en ik hoop dat het nu allemaal weer wat beter gaat.
    Over bloggen zou ik me maar geen zorgen maken, want gezondheid is gewoon nr. 1!
    Wel fijn dat je weer een beetje (rustig!) aan de slag gaat met knutselwerk en wat berichtjes. Beterschap nog!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Chantal,
    Wat fijn dat je weer wat reacties hebt gegeven....heel erg leuk hoor....dank je wel! Het is goed om wat van je te horen....en zo gaat het stukje bij beetje vooruit met je....daar ben ik heel erg blij om!
    Maar ga niets forceren....het komt wel weer!
    Lieve groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hi Chantal dank je wel voor je reacties, fijn dat het weer wat beter met je gaat.
    Ik mis wel je prachtige kaartjes.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat fijn om weer wat van je te horen. Mis je mooie creaties en leuke verhaaltjes. Heel veel sterkte en beterschap toegewenst.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Chantal heel fijn te horen dat het weer wat beter met je gaat en wat misten we je mooie creaties !
    doe het maar rustig aan, heel veel beterschap liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Chantal,
    ik zag je reacties op mijn blog en dacht, ik ga effe kijken, maar je voelt je duidelijk nog niet goed genoeg om terug te knutselen ? Ik hoop dat het snel beter met je gaat !
    Veel sterkte !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Fijn dat je er weer bent Chantal!
    Dank je wel voor de reacties op mijn blog!
    Gr Wybrich

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Chantal,
    Ik zag dat jij er ook een hele tijd niet aan toe bent geomen om te knutselen. Ook ik ben vanaf begin juni niet meer online geweest maar probeer nu weer wat te lezen en te reageren. Zelf maken komt er nog niet echt van. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt zodat we weer van je prachtige creatie's kunnen genieten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Chantal,

    Bedankt voor je lieve berichtje. Ik zie hier nog geen nieuwe post. Maar volgens mij zag ik ergens een toekomstige collection en o.a. die boxkaarten zijn volgens mij van jouw hand. Supergaaf!!!
    Jij hebt de mallen dus al. Lekker prutsen dus als je rug het toe laat.
    Fijn weekend en ik hoop ook gauw hier weer wat op je blog plaatst.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Dag Chantal, ik loop wat achter en ik wist niet dat het niet zo goed met je ging. Via de kaart die Nancy voor je maakte kom ik eens piepen,want ik heb je al lang niet meer in mijn leeslijst gezien.
    Hopelijk gaat alles gauw allemaal beter!! Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!